شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶

فرمانده مرزبانی ناجا از هلاكت 4 شرور مسلح و دستگیری و زخمی شدن چند قاچاقچیدر درگیری شب گذشته در مرزهای كشور خبر داد.

سلامت نیوز: فرمانده مرزبانی ناجا از هلاكت 4 شرور مسلح و دستگیری و زخمی شدن چند قاچاقچی در درگیری شب گذشته در مرزهای كشور خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، سردار حسین ذوالفقاری گفت: ماموران مرزبانی شب گذشته حین كنترل نوار مرزی با استفاده از تجهیزات الكترونیكی و اپتیكی از ورود 15 شرور مسلح به حریم امنیتی مرز كشورمان مطلع شده و بلافاصله به آنان دستور ایست دادند.با بی توجهی اشرار و شلیك آنان به سمت ماموران ، مرزبانان نیز با آتش پرحجم خود پاسخ آنان را دادند و 2 نفر از آنان را به هلاكت رسانده و یك نفر دیگر را نیز دستگیر كردند.

وی افزود:مرزداران بلافاصله منطقه درگیری را تحت كنترل كامل خود درآوردند و با روشن شدن هوا اقدام به پاكسازی منطقه كردند كه مجددا دو نفر از اشرار كه  پنهان شده بودند به سمت ماموران تیراندازی كردند.

فرمانده مرزبانی ادامه داد: مرزداران نیز با سرعت عمل موفق شدند هر دو شرور را به هلاكت برسانند و در بررسی آثار بجای مانده در منطقه درگیری مشخص شد 8 نفر دیگر از این گروه در درگیری شب گذشته مجروح و به خاك پاكستان متواری شده اند.

وی در ادامه از یك درگیری مسلحانه دیگر طی شب گذشته در مرزهای جنوب شرق كشور خبر داد و افزود: در پی این عملیات نیز از ورود 97 كیلو گرم تریاك به كشور جلوگیری شد .در پی این درگیری ها هیچگونه آسیبی به نیروهای مرزبانی وارد نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha