شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱

پس از تفهیم اتهام به متهم "شهرام" 24 ساله ضمن اعتراف به جرم خود اظهار داشت: با موتورسیکلت ضمن پرسه زنی در طول برزرگراه آزادگان تحت عنوان مسافر کش اقدام به سوار نمودن کارگران فصلی و ساختمانی کرده و آنان را پس از کشاندن به محل خلوت در دولتخواه از انان زوگیری کرده و اموالشان را به سرقت می برم.

سلامت نیوز: پس از تفهیم اتهام به متهم "شهرام" 24 ساله ضمن اعتراف به جرم خود اظهار داشت: با موتورسیکلت ضمن پرسه زنی در طول برزرگراه آزادگان تحت عنوان مسافر کش اقدام به سوار نمودن کارگران فصلی و ساختمانی کرده و آنان را پس از کشاندن به محل خلوت در دولتخواه از انان زوگیری کرده و اموالشان را به سرقت می برم.
مردی که کودکان کار را با وعده یک شغل خوب فریب داده و به مناطق خلوت می کشاند و سپس از آنان زورگیری می کرد، توسط پلیس دستگیر شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، ساعت 19 شب گذشته ماموران گشت انتظامی این یگان حین گشت زنی در دولتخواه بودند که متوجه زورگیری از یک پسر بچه توسط راکب یکدستگاه موتورسیکلت شدند و ماموران با مشاهده این وضعیت در صدد دستگیر متهم برآمدند.
 
متهم به محض مشاهده پلیس فرار را بر قرار ترجیح داده و به سرعت متواری شد ماموران با اجرای طرح مهار دقایقی بعد موفق به دستگیری سارق زورگیر که خود را "شهرام" 24 ساله معرفی کرد، شدند و در بازرسی از وی گوشی تلفن همراه مالباخته به همراه سیصد هزار تومان وجه نقد از متهم کشف شد.
 
متهم پس از دستگیری به همراه شاکی به کلانتری دلالت داده شد و تحت بازحویی های فنی قرار گرفت.

در ادامه شاکی در تحقیقات پلیسی به ماموران اظهارا داشت: در کمربندی جاده ساوه متهم به عنوان اینکه به وی کار بنایی می دهد وی را فریب داده و پس از رفتن به محل خلوت و متروک اقدام به زورگیری و پاشیدن اسپری اشک آور و وارد آوردن ضربات جزئی با چاقو به وی نموده که سپس با حضور مامورین سارق زورگیر دستگیر شده است.
 
پس از تفهیم اتهام به متهم "شهرام" 24 ساله ضمن اعتراف به جرم خود اظهار داشت: با موتورسیکلت ضمن پرسه زنی در طول برزرگراه آزادگان تحت عنوان مسافر کش اقدام به سوار نمودن کارگران فصلی و ساختمانی کرده  و آنان را پس از کشاندن به محل خلوت در دولتخواه از انان زوگیری کرده و اموالشان را به سرقت می برم.
 
سرهنگ امید بهمنیاری رئیس کلانتری 152 خانی آباد نو درباره این خبر، گفت: پس از اعترافات صریح متهم به جرم خود پرونده ایی در این رابطه تشکیل و جهت واکاوی زوایای پنهان آن در اختیار کارآکاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha