یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۴
کد خبر: 111658

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با مثبت ارزیابی کردن اجرای طرح نظام سلامت در سراسر کشور، گفت: تاکید رئیس جمهور و وزیر بهداشت بر اجرای درست و دقیق این طرح، تضمینی برای رفع معضلات حوزه سلامت است و کمیسیون بهداشت مجلس در این راستا از هیچ کمکی فروگذار نخواهد کرد.

حمایت کمیسیون بهداشت از طرح تحول نظام سلامت

سلامت نیوز: رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با مثبت ارزیابی کردن اجرای طرح نظام سلامت در سراسر کشور، گفت: تاکید رئیس جمهور و وزیر بهداشت بر اجرای درست و دقیق این طرح، تضمینی برای رفع معضلات حوزه سلامت است و کمیسیون بهداشت مجلس در این راستا از هیچ کمکی فروگذار نخواهد کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، دکتر حسینعلی شهریاری با یادآوری اجرای طرح نظام سلامت در کشور،‌ افزود: بدون‌شک خواسته تمام مردم رفع مشکلات حوزه سلامت بوده و بدیهی است که هر اقدامی درچارچوب قانون و درجهت ارتقای سلامت مردم انجام شود مورد تایید کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز واقع خواهد شد.

وی با تاکید بر حمایت کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از اجرای طرح نظام سلامت در سراسر کشور، ادامه داد: به طور حتم در این راستا از هیچ کمکی فروگذار نخواهد کرد.

شهریاری در پاسخ به این سئوال که آیا مشکلات بیمارستان‌های دولتی با اجرای طرح نظام سلامت رفع خواهد شد، تاکید کرد: در همه جای دنیا زمانی که رئیس دولت وارد گود شده و طرحی را تضمین دهد بدون‌شک مشکلات نیز کاهش می‌یابد.

وی تصریح کرد: اکنون هم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هم معاونان وی اصرار بر اجرای کامل دستورات رئیس جمهور را دارند که این مهم نوید رفع معضلات در حوزه سلامت را می‌دهد.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه نباید انتظار داشت مشکلات حوزه درمان با اجرای طرح نظام سلامت یک‌شبه رفع شود، گفت: اجرای کامل این طرح نیاز به زمان دارد؛ بدون‌شک نمی‌توان به سرعت متخصص را به مناطق محروم فرستاد یا مشکلات دارویی و تجهیزات پزشکی در این شهرها را یکروزه رفع کرد لذا مردم باید صبور باشند تا به تدریج شاهد کاهش معضلات این حوزه باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha