یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵

در نزاعی که بین موتورسواران با انگیزه نامعلوم در منطقه همت آباد مشهد رخ داد جوان ۲۶ ساله ای با ضربه کارد به قتل رسید.

سلامت نیوز: در نزاعی که بین موتورسواران با انگیزه نامعلوم در منطقه همت آباد مشهد رخ داد جوان ۲۶ ساله ای با ضربه کارد به قتل رسید. 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه خراسان، روز گذشته چند جوان پس از مصرف مشروبات الکلی در یک چهار دیواری زمین های کشاورزی منطقه همت آباد، سوار موتورسیکلت شدند و به طرف مشهد به راه افتادند هنوز راکب یکی از موتورسیکلت ها که دوستش نیز ترک نشین آن بود مسافتی را طی نکرده بودند که موتورسوار دیگری کنار آن ها قرار گرفت و ناگهان ترک نشین آن ضربه ای با کارد به شانه موتورسوار دیگر کوبید و هنگامی که خون از بدن مجروح ۲۶ ساله بیرون زد آن ها از محل گریختند.

در همین حال موتورسوار دیگری از راه رسید و فرد مجروح را با کمک یکی از دوستانش به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل کرد اما جوان ۲۶ ساله به خاطر شدت خونریزی جان خود را از دست داده بود.

ماموران انتظامات بیمارستان، بلافاصله یکی از موتورسواران را دستگیر کردند اما فرد دیگر از بیمارستان فرار کرد. ماموران انتظامات ماجرا را به ماموران کلانتری خواجه ربیع مشهد اطلاع دادند که دقایقی بعد به دستور سرهنگ علی بانژاد گروهی از ماموران عازم بیمارستان شدند و بدین ترتیب پرونده جنایت دیگری روی میز قاضی موحدی راد (قاضی ویژه قتل عمد) گشوده شد.

به خاطر اهمیت ماجرا، مقام قضایی ضمن دادن دستوراتی برای شناسایی عوامل نزاع، خود نیز عازم بیمارستان شد و تحقیقات قضایی در این باره ادامه یافت. با راهنمایی جوانی که در بیمارستان دستگیر شده بود تعدادی از متهمان شناسایی شدند و عملیات شبانه پلیس با نظارت قاضی ویژه قتل عمد برای دستگیری آنان ادامه یافت. ساعاتی بعد ماموران انتظامی کلانتری خواجه ربیع ضارب را که تصمیم گرفته بود خود را معرفی کند دستگیر و به کلانتری هدایت کردند. این گزارش حاکی است: تاکنون ۳ متهم در این رابطه دستگیر شدند و چند قوطی آلوده به مشروبات الکلی دست ساز نیز از چهاردیواری منطقه همت آباد کشف شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha