كنفرانس یك روزه آگاهی جنسی و درمان اختلالات جنسی توسط پژوهشكده فن‌آوری‌های نوین علوم پزشكی جهاددانشگاهی – ابن سینا برگزار شد.

این كنفرانس با هدف ارزیابی مسائل جنسی و بررسی انحرافات جنسی و هم جنس گرایی، طبقه‌بندی عفونت‌های تناسلی و آمیزشی و مراحل رشد جنسی در دوران كودكی برگزار شد.

دكتر بهزاد قربانی، روان پزشك و دبیرعلمی این كنفرانس در خصوص نحوه برگزاری برنامه اظهار كرد: كنفرانس آگاهی جنسی و درمان اختلالات جنسی برای دومین بار است كه در مركز درمان ناباروری و سقط مكرر ابن سینا و به همت مدیریت مركز و ریاست پژوهشكده برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این كنفرانس را آشنایی متخصصان و كارشناسان امر با مراحل رشد جنسی و نحوه پاسخگویی به سئوالات جنسی كودكان، آشنایی با مشكلات جنسی و درمان اختلالات شایع عملكرد جنسی، درمان عفونت‌های آمیزشی- تناسلی شایع برشمرد وافزود: پرداختن به جنبه‌های جسمانی، اختلالات جنسی از دیگر اهداف آن بوده است.


این مباحث با دعوت از اساتید برجسته دانشگاه‌های تهران و اعضای هیأت علمی پژوهشكده ابن سینا به منظور ارایه سخنرانی در زمینه‌های از پیش تعیین شده در محل مركز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مكرر ابن سینا برگزار شد كه با استقبال چشمگیری همراه بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha