وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه بانک‌ها تمایلی به پرداخت وام با بهره پایین ندارند، گفت: هم اکنون یک‌ونیم میلیون جوان در انتظار دریافت وام ازدواج هستند.

سلامت نیوز: وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه بانک‌ها تمایلی به پرداخت وام با بهره پایین ندارند، گفت: هم اکنون یک‌ونیم میلیون جوان در انتظار دریافت وام ازدواج هستند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های پزشکی ورزشی با جمعیت هلال احمر در مورد وام ازدواج جوانان گفت:‌ بانک‌ها علاقه‌ای به پرداخت وام با بهره کم ندارند و می‌گویند چون بنگاه اقتصادی هستند باید وام‌های سوده‌ده به مردم دهند.

وی ادامه داد: به همین علت پول‌های خود را از صندوقی که به این منظور تهیه شده بود خارج کردند و اکنون یک‌ونیم میلیون جوان که  برای دریافت وام ثبت نام کرده‌اند بلاتکلیف هستند.

وزیر ورزش و جوانان همچنین در مورد جداسازی جوانان از ورزش گفت: هنوز اقدامی جهت این جداسازی نشده و قرار است به این منظور شورای راهبردی تشکیل شود و اگر نظر آنها بر جدایی باشد در لایحه‌ای به هیات دولت ارائه می‌شود.

وی در مورد تعامل با جمعیت هلال احمر گفت:‌تعامل خوبی میان ما و هلال احمر به خصوص در حوزه جوانان برقرار است و ما سعی می‌کنیم از ظرفیت جوانان هلال احمر در وزارت ورزش استفاده کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha