یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۷

تازه داماد وقتی جلوی در خانه عروس خانم رسید هدف اسیدپاشی مرموزی قرار گرفت.دو مرد نقابدار سایه به سایه به تعقیب مرد جوان پرداختند تا توطئه هولناک خود را اجراکنند.

سلامت نیوز: تازه داماد وقتی جلوی در خانه عروس خانم رسید هدف اسیدپاشی مرموزی قرار گرفت.دو مرد نقابدار سایه به سایه به تعقیب مرد جوان پرداختند تا توطئه هولناک خود را اجراکنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه ایران، نیمه شب دوازدهم اردیبهشت ماه سال جاری با فریادهای سوختم سوختم، سکوت شبانگاهی در یک مجتمع مسکونی در شهرک کیانشهر شکسته شد و اهالی به محوطه ریختند و با دیدن جوان کت و شلوار پوش که تاب و قرار نداشت و دست‌هایش را روی صورتش گرفته بود، شوکه شدند. 

یکی از همسایه‌ها با دیدن این صحنه سریع به خانه دوید و با سطل پر از آب برگشت و آن را روی صورت مرد جوان پاشید.

جوان شیک‌پوش خیلی زود با آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهدای یافت‌آباد منتقل شد.
قربانی این تراژدی تلخ که «صادق» نام دارد و تازه‌داماد است بلافاصله در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار گرفت.

فردای آن روز مأموران کلانتری کیانشهر برای بررسی ماجرا وارد عمل شده و تحقیقات مقدماتی را به‌عمل آوردند. آنها پی بردند صادق مغازه موبایل فروشی دارد و از سوی دو موتورسوار ناشناس هدف اسیدپاشی قرار گرفته‌است.

این قربانی اسیدپاشی که از ناحیه سر و صورت و دست دچار سوختگی شده‌است و در حالی که به سختی حرف می‌زد به تیم پلیسی گفت: ساعت 12شب بود که در مغازه موبایل فروشی‌ام را بستم. از آنجا که آن شب مهمان خانه پدرزنم بودم به سمت خانه‌شان در کیانشهر رفتم.

وقتی نزدیک مجتمع مسکونی آنان شدم، ناگهان یکی با گفتن واژه «هوی» مرا صدا زد، وقتی برگشتم دو مرد نقابدار موتور سوار را دیدم همزمان یکی از آنان فریاد زد بگیر و مایعی که داخل یک سطل بود را به سمتم پاشید. با سوزش سر و صورتم داد و فریاد کردم و کمک خواستم و همسایه‌ها آمدند و یکی از آنها آب به سر و صورتم ریخت و مقداری آرام شدم.

همسر این تازه داماد  گفت: شب حادثه منتظر آمدن صادق به خانه‌مان بودم، وقتی دیدم که خبری از وی نشد نگران شده و دلشوره عجیبی پیدا کردم تا این‌که به موبایلش زنگ زدم و گفتم نمی‌خواهی بیایی. ناگهان صدای مرد غریبه‌ای را شنیدم که گفت من همسایه‌‌تان هستم و گوشی را به مرد دیگری داد که آن مرد خودش را مأمور کلانتری معرفی کرد و گفت همسرم هدف اسیدپاشی قرار گرفته است، باورم نشد و وقتی به بیمارستان آمدم متوجه شدم چه‌ بلایی سرمان آمده است.

وی افزود: همسرم تاکنون تحت چندین عمل جراحی قرار گرفته است. خوشبختانه صدمه‌ای به چشم‌هایش وارد نشده اما از ناحیه صورت بشدت سوخته است.

بنابراین گزارش، مأموران پلیس که خود را در برابر یک جنایت اسیدی دیده‌اند تحقیقات ویژه‌ای را در دستور کار دارند تا بتوانند اسیدپاش‌های انتقامجو را ردیابی کنند و به دام اندازند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha