یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲

رییس کلانتری 161 ابوذر از دستگیری یک سارق کش رو که اقدام به سرقت تلفن همراه رییس بانک کرده بود خبر داد و افزود: این متهم هنگام سرقت گمان نمی کرد که دوربین مداربسته محل از اقدام وی فیلمبرداری کند.

سلامت نیوز: رییس کلانتری 161 ابوذر از دستگیری یک سارق کش رو که اقدام به سرقت تلفن همراه رییس بانک کرده بود خبر داد و افزود: این متهم هنگام سرقت گمان نمی کرد که دوربین مداربسته محل از اقدام وی فیلمبرداری کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از جام جم، سرگرد دلاور القاصی مهر رییس کلانتری 161 ابوذر گفت: چندی پیش درپی شکایت فردی به نام «احمد» که رییس یکی از بانک های محدوده ابوذر بود مبنی بر سرقت گوشی تلفن همراهش که توسط یکی از مشتریان بانک که برای گرفتن وام صورت گرفته بود ماموران تجسس این کلانتری به محل اعزام و پس از بازدید محل سرقت و بهره گیری از مستندات دوربین مداربسته که داخل بانک نصب بود، سارق را مورد شناسایی قرار دادند.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات نامحسوس و پیگیری های مستمر مراتب با مرجع قضایی هماهنگ شد و سپس محل مخفیگاه سارق که «ن» نام داشت و از سارقان سابقه دار بود در محدوده ابوذر شناسایی شده و نهایتا عصر روز گذشته جمعه نوزدهم اردیبهشت ماه سال جاری ماموران تجسس کلانتری 161 ابوذر پس از حصول اطمینان حضور متهم در مخفیگاه طی یک عملیات، وی را دستگیر کردند.

سرگرد القاصی مهر گفت: با دستگیری متهم، محل اختفای وی مورد بازرسی قرار گرفت که در نتیجه اموالی مسروقه شاکی و چهار دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha