این روزها جراحی زیبایی به خصوص جراحی بینی بسیار متداول شده است واین موضوع روان شناسان را بسیار نگران کرده است.

سلامت نیوز: این روزها جراحی زیبایی به خصوص جراحی بینی بسیار متداول شده است واین موضوع روان شناسان را بسیار نگران کرده است.

به گزارش سلامت نیوز، این روزها جراحی زیبایی به خصوص جراحی بینی بسیار متداول شده است واین موضوع روان شناسان را بسیار نگران کرده .شاید بپرسید جراحی بینی چه ارتبا طی به روان شناسان دارد! عرض می کنیم خدمت تان . حتما به این موضوع دقت کرده اید که افراط مدل های بینی متفاوتی دارند ونکته جالب این است که روان شناسان معتقدند ، از بینی های متفاوت شخصیت های متفاوتی هم به بار می نشیند ....

بنابراین مطلب زیرا را مطالعه کنید و بعد نگاهی به بینی تان بیندازید.

تیز هوش ذهنی وجسمی

بینی هایی که از اندازه استاندارد هم کمی کوچک تر به نظر می رسند افرادی هستند که از نظر جسمی وذهنی بسیار باهوشند . وین رونی یکی از فوتبالیست های معروف دارای چنین بینی ای است . این افراد یک پارادوکس کامل از تیز هوشی هستند هم درزمینه ذهنی و هم از بعد فیزیکی. آنها معمولا خیلی سریع نسبت به مسائل واکنش نشان می دهند وبه همین دلیل گاهی اوقات پر خاشگر می شوند .

تاثیر گذارها

بارز ترین وبه روز ترین بینی پهن وبزرگ ، بینی باراک او باماست . تاثیر گذاری، اولین ویژگی افراد با این بینی است اما احساسات آنها هم نقش پررنگی درشخصیت شان ایفا می کند. زود رنجی خصیصه دیگر این افراد است .

آدم های کاری

دنیل راد کلف ، ستاره هری پاتر جزو9 در صدی است که دماغ عقابی دارند. این افراد، اهل کسب و کار هستند، ذهن شان در این زمینه فعال است ودرزندگی شان اهل جنگ نرم هستند .

آدم های از زیر کار در رو

بینی های گوشتی وسربالا هم 13 در صد بینی ها را تشکیل می دهند . یکی از افراد مشهوری که این مدل بینی را دارد کری مولیگان ، بازیگر انگلیسی است. می گویند افرادی که این نوع بینی رادارند فاقد بلوغ روحی و جسمی کامل هستند .

افراد خوش بین

افراد با بینی سربالا معمولا افرادی خوش بین هستند . آنها بسیار مهربانند و خانواده ودوستان شان رادر شرایط سخت همراهی می کنند . در واقع حمایتگری ازویژگی های بارز این افراد است . انها به قدری ماجراجو هستند که باید تا انتهای هر داستان را خود تجربه کنند . اگریک فرد این چنینی دراطراف شان بیابند بهتر است با یکدیگر ازدواج کنند تا زندگی هیجان انگیزی داشته باشند.

بینی محافظه کاری

همه شما حتما شان پن ، هنر پیشه معروف را می شناسید پس حالا متوجه شدید چه مدل بینی ای مد نظرمان است ؟! این مدل بینی معمولا  به مدل یونانی معروف است . بارزترین ویژگی این افراد باهوشی آنهاست . محافظه کاری ویزگی بعدی این افراد با بینی های استخوانی صاف است. آنها افرادی هستند که در حرفه شان بسیار ماهرانه رفتار می کنند فکری منطقی دارند ودر شرایط بحرانی تصمیم گیرندگان قوی ای هستند .

شخصیت های سیاسی  

این بینی به مدل رومی معروف است. یکی از بر جسته ترین شخصیت های سیاسی دارای چنین مدل بینی بوده است ؛ آبراهام لینکلن . افرادی با چنین مدل بینی ای اغلب رهبران موفقی هستند وبه راحتی می توانند گروهای مختلف را هدایت کنند . آنها شخصیت های بسیار قوی ای دارند و اصطلاحا نفوذ نا پذیرند. با این که می توانند عده زیادی راهدایت کنند اما شخصیت سلطه جویی ندارند .

روشن فکرو جاه طلب

کیت مید لتون همسر شاهزاده انگلیس که این روزها مشغول بچه داری است بینی کشیده و روبه بالایی دارد که یکی از مدل های مورد توجه هنرمند هاست خصوصا در نقاشی ها هم می توانید این مدل بینی را زیاد ببینید . مدل دماغ تام کروز به « دماغ رومی » معروف هست . افرادی که این دماغ را دارند به عنوان افرادی با ویژگی های جاه طلب ، شجاع و روشنفکر شناخته می شوند و 9 در صد بینی ها این مدل را دارند . 

منبع: آموزش برتر ،خانم نرگس امینی 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha