مدیرکل درمان و حمایت های اجتماعی ستاد مبارزه با مواد مخدر از اختصاص 400 میلیارد ریال برای هزینه درمان اعتیاد خبر داد و گفت: این مبلغ به دستگاه های مربوطه پرداخت می شود.

سلامت نیوز: مدیرکل درمان و حمایت های اجتماعی ستاد مبارزه با مواد مخدر از اختصاص 400 میلیارد ریال برای هزینه درمان اعتیاد خبر داد و گفت: این مبلغ به دستگاه های مربوطه پرداخت می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،فرید براتی افزود: این اعتبار بین دانشگاه های علوم پزشکی، سازمان های بهزیستی، زندان ها، مراکز فنی و حرفه ای و پزشکی قانونی توزیع می شود.

وی گفت: برای بیمه معتادان نیز امسال 300 میلیارد ریال اختصاص داده شده و بسته اجرایی آن تعیین و کسانی که باید از این بیمه بهره مند شوند، اولویت بندی شده اند.

براتی، هماهنگی بین دستگاه های اجرایی، پیگیری خدمات پس از خروج برای معتادانی که از مراکز درمانی ترخیص می شوند، بیمه کردن و ایجاد اشتغال برای معتادان را از اولویت های اداره کل درمان و حمایت های اجتماعی ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری برشمرد.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر مراکز درمان معتادان مهمترین اولویت امسال است گفت: فروش مواد مخدر یا موادی که در درمان معتادان استفاده می شود در عطاری ها از معضلاتی است که با نظارت و کنترل بیشتر از طریق مراجع قانونی و قضایی با فروشندگان داروهای معتادان برخورد می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha