عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس، با انتقاد از روند واگذاری شهرهای بازی به بخش خصوصی، گفت: سوء مدیریت مسئولان عامل بروز حادثه پارک ارم است.

سلامت نیوز: عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس، با انتقاد از روند واگذاری شهرهای بازی به بخش خصوصی، گفت: سوء مدیریت مسئولان عامل بروز حادثه پارک ارم است.

عباس قائید رحمت در گفت وگو با خانه ملت، با انتقاد از بروز حادثه در پارک ارم تهران، گفت: متاسفانه به دلیل سوء مدیریت مسئولان شاهدیم که تفریح کردن مردم در موارد متعدد به معضلی بزرگ تبدیل شده است.

نماینده مردم ازنا و دورود در مجلس شورای اسلامی، افزود: روند واگذاری شهرهای بازی به بخش خصوصی مشکلات زیادی دارد به طوریکه هیچ یک از سازمان ها مسوولیت حوادث رخ داده در شهرهای بازی را برعهده نگرفته و مسوولیت را به گردن پیمانکاران می اندازند.

 این نماینده مردم در مجلس نهم،‌ با یادآوری گزارش سال گذشته مدیران سازمان آتش نشانی و سازمان استاندارد مبنی بر غیراستاندارد و غیرایمن بودن وسایل موجود در شهرهای بازی، ادامه داد: وزارت کشور و شورای شهر باید علاوه بر نظارت کردن بر عملکرد شهرداری‌ها و نحوه واگذاری اماکن رفاهی و تفریحی به بخش خصوصی، زمینه نوسازی وسایل بازی را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه مدیران و متولیان امر نسبت به مردم تکلیف شرعی و قانونی دارند، تصریح کرد: بی‌مسئولیتی، معضل بزرگ مدیریت کشور است که اجازه فعالیت مثبت را از مسئولان گرفته و سبب بروز حوادث دلخراش می‌شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه ادامه این روند سبب از میان رفتن اعتماد مردم می شود، افزود: در کشورهای مختلف به محض اینکه کشتی مسافربری غرق می شود یا اختلاسی انجام می گیرد مسئولان استعفا می کنند، اما مدیران کشور پس از افشای اختلاس های چند هزار میلیارد تومانی، سقوط سه جوان از وسیله بازی و ... هیچ واکنشی نشان نداده و تلاش می کنند بار مسئولیت را به دوش دیگران بیندازند.

گفتنی است، در شامگاه روز جمعه ( 19 اردیبهشت ) سه دختر جوان به علت نقص فنی ترن هوایی پارک ارم از ارتفاع هفت متری سقوط کرده و به شدت مصدوم شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha