سلامت نیوز: عامل جنایت پارک فدک پرند از سوی پلیس دستگیر شد. وقتی سه دوست با هم برای گردش به پارک رفتند و مزاحم دختری شدند سناریوی این قتل کلید خورد. ساعت 5/11 ظهر 15اردیبهشت‌ماه سال جاری پسر دانش‌آموزی به نام «قادر» از مدرسه به سوی خانه در حرکت بود که ناگهان صحنه‌ای را در پارک فدک پرند دید. 

سه پسر جوان در حال مزاحمت یک دختر نوجوان بودند که بلافاصله «قادر» برای دفاع از این دختر با آنها درگیر شد و در اقدامی خشن ضمن ناباوری یکی از مزاحمان با شیشه نوشابه شکسته ضربه‌ای به «قادر» زده و دوست دیگرش نیز با چاقو به «قادر» حمله کرد.

با مرگ پسر دانش‌آموز و فرار سه جوان مزاحم، تحقیقات پلیس آغاز شد که نشان می داد  سه جوان با درگیری لفظی به جان وی افتاده‌اند. سرهنگ «جعفر علیزاده» رئیس پلیس رباط‌کریم غرب استان تهران در این خصوص گفت: مأموران کلانتری 17 پرند در تماس تلفنی بامرکز 110 مبنی بر وقوع یک درگیری شدید در پارک فدک، سریعاً به محل اعزام شدند.

سرهنگ «علیزاده» افزود: مأموران گشت با حضور در محل حادثه با پیکر خون‌آلود جوانی که روی زمین افتاده بود روبه‌رو شدند که تحقیقات محلی را از شاهدان حادثه آغاز کردند. وی تصریح کرد: کارآگاهان جنایی پلیس پس از اقدام‌های اطلاعاتی، موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل فراری در پرند شده و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس رباط‌کریم افزود: عامل جنایت در بازجویی‌های پلیسی اعتراف کرد؛ همراه دو تن از دوستانم در پارک در حال قدم زدن بودیم که به خاطر ایجاد مزاحمت برای دختری با «قادر» درگیر شدیم و من در اوج عصبانیت با تکه شیشه‌ای که از روی زمین پیدا کرده بودم وی را هدف ضربه قرار دادم.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم خاطرنشان کرد: اقدام‌های اطلاعاتی برای دستگیری دو متهم دیگر که در درگیری نقش داشتند، ادامه دارد. سرهنگ علیزاده به نوجوانان و جوانان هشدار داد: متأسفانه درگیری‌های ساده تاکنون بسیاری از خانواده‌ها را عزادار کرده و عده زیادی نیز به‌خاطر نداشتن کنترل مناسب بر رفتار خود در زندان به سر می‌برند. بسیاری از قتل‌ها بدون برنامه‌ریزی قبلی و به وسیله سلاح سرد رخ می‌دهد و برای متهمان جز پشیمانی، حبس و انتظار برای قصاص چیزی دیگری به همراه ندارد.

منبع:روزنامه ایران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • sargol ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    13 1
    به نظر من قادر را باید شهید امر به معروف و نهی از منکر دانست روحت شاد و یادت ماندگار خواهد ماند به پدر و مادر این عزیز از دست رفته نیز صبرو شکیبائی آروزمندم
  • لیلا ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    5 0
    خدا رحمتش کنه
  • سارا ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    9 1
    من ساکن پرندم و ااون روز اونجا بودم واقعا اوضاع خیلی بدی بود دختری که باعث این قضیه شده بود بالا سر پسره گریه میکرد و غرق خون بود دقیقا پرند 3روز همه و همه فقط مشکی پوشیده بودنو همه مغازه دارا حجله گذاشته بودن . خیلی ناراحت کننده بود نمیدونم چرا با اون جمعیتی که اونجا بودن کسی جلو نرفت حتی یه دخالت کوچیک ...... خدا بیامرزتش روحش شاد
  • فهیم ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
    0 6
    دروغه
  • بیکار ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
    3 0
    تمام اینها به خاطر ضعف قانون ماست و از همه مهم تر تنبلی بعضی از مجریان قانون. دربسیاری از درگیری هایی که در مدرسه و خیابان و .. رخ می دهد که به فردی اهانت شده یا مورد ضرب و شتم قرار گرفته ، فکر می کنید فرد مورد ظلم واقع شده با مراجعه به کلانتری یا تماس با 110 چقدر موفق است !؟
  • الهام ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
    1 0
    دوست داداش من بود همه دوسش داشتن انقد متین و آقا بود همه رو عزادار کرد روحش شاد
  • امیر ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
    1 0
    با سلام من در روز قتل قادر در پارک فدک پرند حضور داشتم واقعا فداکاری کرد قادر ولی بعضی از مطالبی هم که این سایت گفته دروغه