نشست ویژه ستاد مرکزی طرح تحول نظام سلامت استان تهران با حضور وزیر بهداشت برگزار شد.

سلامت نیوز:نشست ویژه ستاد مرکزی طرح تحول نظام سلامت استان تهران با حضور وزیر بهداشت برگزار شد.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرآنلاین،در ابتدای این جلسه که با حضور قائم مقام وزیر بهداشت، معاونان درمان و دارو و غذای وزارت بهداشت، روسا و معاونان درمان، غذا و دارو و توسعه مدیریت و منابع سه دانشگاه علوم پزشکی مستقر در پایتخت و جمعی از مدیران وزارت بهداشت در محل معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تشکیل شد، دکتر سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت در خصوص تخصیص منابع اجرای طرح تحول نظام سلامت گفت: در تامین هزینه‌های اجرای طرح تحول هیچگونه مشکلی وجود ندارد، فقط باید با مدیریت صحیح، مسایلی که سالها در سیستم درمانی کشور وجود داشته است را برطرف کنیم.

وی، اجرای طرح تحول نظام سلامت را یک انقلاب بزرگ در حوزه سلامت کشور خواند و آن را یکی از افتخارات دولت تدبیر و امید برشمرد و تلاش همه جانبه مسئولان و جامعه پزشکی در اجرای هر چه بهتر این طرح به دور از هر حاشیه‌ای را خواستار شد.

هاشمی در خصوص رفع مشکلات موجود با بیمه‌ها اظهار داشت: مشکل بیمه‌ها در حال پیگیری است و تا پایان هفته مشکل آن حل خواهد شد.

در ادامه این جلسه، روسا و معاونان سه دانشگاه علوم پزشکی پایتخت، ضمن ارایه گزارشی از نظارتهای انجام شده از زمان آغاز اجرای طرح تحول نظام سلامت، به بیان نکات و مسایل مشاهده شده پرداختند و بر راهکارهای رفع مسایل تاکید کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha