دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳

مرد برج‌ساز در دام میلیونی کارمند دروغین شهرداری گرفتار شد.

سلامت نیوز: مرد برج‌ساز در دام میلیونی کارمند دروغین شهرداری گرفتار شد.

اردیبهشت ماه سال جاری مردی با مراجعه به دادسرای شهر بهارستان از کارمند قلابی شهرداری شکایت کرد. این مرد به بازپرس گفت: من در کار ساخت و ساز هستم و برای احداث ساختمان ‌بزرگی در بهارستان به دنبال جواز ساخت بودم که به‌صورت اتفاقی با مردی به نام «سعید» آشنا شدم، وی ادعا می‌کرد کارمند شهرداری است و می‌تواند برایم مجوز ساخت بگیرد.

وی در ادامه افزود: «سعید برای تهیه این مجوز از من 30 میلیون تومان پول خواست و قرار شد در کمتر از یک هفته کارم را انجام دهد ولی با گذشت 10 روز متوجه شدم خبری از وی نیست و به تلفن‌هایم جواب نمی‌دهد، به شهرداری رفتم و سراغش را گرفتم ولی با تعجب فهمیدم وی کارمند آنجا نیست و مرد شیادی است که با فریب من و چند تن دیگر دست به کلاهبرداری زده است».

با ادعاهای این مرد برج‌ساز پرونده برای رسیدگی در اختیار تیمی از پلیس آگاهی بهارستان قرار گرفت و آنان برای دستگیری کلاهبردار تجسس‌هایشان را آغاز کردند. کارآگاهان در نخستین گام از تحقیقات با استفاده از چهره‌نگاری موفق شدند تصویری فرضی از کارمند قلابی به‌دست آورند و با مقایسه آن با آلبوم مجرمان قدیمی دریافتند این مرد چندین سابقه دیگر در سال‌های گذشته نیز دارد. بدین ترتیب مأموران با این سرنخ توانستند رد پای مرد شیاد را در یکی از محلات پایتخت به‌دست‌آورند و با زیر نظر گرفتن مخفیگاهش، وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

سرهنگ داود عبدالمالکی، رئیس پلیس شهر بهارستان در این باره به شوک گفت: با دراختیار گرفتن این پرونده تیمی از مأموران وارد عمل شده و در کوتاه‌ترین زمان موفق به شناسایی مرد شیاد شدند و خیلی زود وی را در شهران دستگیر کردند. عبدالمالکی افزود: مرد تبهکار در بازجویی‌ها به کلاهبرداری خود تحت پوشش کارمند شهرداری برای گرفتن مجوز ساخت و ساز اعتراف کرد و رسیدگی به این پرونده همچنان در دستور کار کارآگاهان قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha