دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶

آتش‌نشانان با تجهیزات مخصوص اقدام به آواربرداری از محل کرده و دو مرد حادثه دیده را از زیر آوار خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند که آنان پس از بررسی علائم حیاتی مرگ مرد 30 ساله را تایید و اعلام کردند.

سلامت نیوز:آتش‌نشانان با تجهیزات مخصوص اقدام به آواربرداری از محل کرده و دو مرد حادثه دیده را از زیر آوار خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند که آنان پس از بررسی علائم حیاتی مرگ مرد 30 ساله را تایید و اعلام کردند.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ یک جوان بی‌خانمان در زیر آوار خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا،‌ در این باره گفت: در ساعت 00:12 بامداد امروز یک مورد حادثه ریزش آوار به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش نشانان سه ایستگاه را به محل حادثه واقع در خیابان سبلان اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه گفت: پس از حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشاهده شد که حادثه در یک ساختمان دو طبقه قدیمی و متروکه رخ داده و این محل به مکانی برای تجمع معتادان و کارتن خوابها بدل شده بود.

ملکی در تشریح وقوع این حادثه گفت: چند بی خانمان مشغول استراحت در این ساختمان بودند که ناگهان سقف طبقه دوم این ساختمان متروکه و دیواره‌های آن تخریب شده و دو نفر در زیر آوار گرفتار شده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به عملیات آتش‌نشانان برای نجات این دو فرد، گفت: آتش‌نشانان با تجهیزات مخصوص اقدام به آواربرداری از محل کرده و دو مرد حادثه دیده را از زیر آوار خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند که آنان پس از بررسی علائم حیاتی مرگ مرد 30 ساله را تایید و اعلام کردند.

ملکی با بیان اینکه مردی که حدود 50 سال سن داشت برای درمان به بیمارستان منتقل شد، گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن سازی محل به عملیات خود خاتمه دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha