معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی خواستار حضور فعال پرستاران در اجرای فاز اول طرح تحول نظام سلامت شد.

سلامت نیوز:معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی خواستار حضور فعال پرستاران در اجرای فاز اول طرح تحول نظام سلامت شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، «محمد میرزابیگی» در پیام خود با اشاره به آغاز طرح تحول نظام سلامت از 15 اردیبهشت ماه جاری ، گفت:پرستاران یکی از گسترده ترین، موثرترین و کارآمدترین گروه های نظام سلامت در این طرح بزرگ هستند.

وی افزود: بی شک نخستین کسانی که از این طرح منتفع خواهند شد مردم و به ویژه بیمارانی هستند که به هر دلیل دست تقدیر آنها را بر روی تخت های بیمارستانها کشانده و اکنون مشتاق، منتظر و نیازمند ˈخدمت همراه با محبت و عنایتˈ دست اندرکاران تیم نظام سلامت و به ویژه پرستاران هستند.

معاون وزیر بهداشت در پیام خود از مسوولان پرستاری کشور در هر رده خواسته تا برای اجرای هرچه بهتر طرح تحول نظام سلامت، بسیج شوند.

میرزابیگی یادآور شد: وزارت بهداشت در تلاش است که به سرعت از راه های کوتاه مدت و دراز مدت مواردی مانند کمبود نیروهای پرستار را جبران و نیز از طریق پی گیری اصلاح نظام پرداخت به وظیفه حداقلی خود عمل کند اما مطمئنا تا زمان تحقق این امور، پرستاران بدون چشمداشت، خدمات خودشان را در بهترین شکل ممکن نثار مردم می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نادر ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    1 0
    در این کشور هروقت صحبت حق وحقوق ووضعیت معیشت می شود، پرستاران صلاحیت اظهار نظر را ندارند،هرجا صحبت از کارکردن بدون چشمداشت است یاد پرستاران می افتند .آقای معاون رئیس جمهور ایران، حکایت کارکردن پرستاران برای رضای خدا مانند نماز خواندن برای مومنین ومومناتی است که قبل از اینکه خواندن نماز وگذاشتن ریش وگرداندن تسبیح وسیله ای برای ترقی مادی ودنیوی بشود ،نماز می خواندند وبعد از آن هم نماز می خوانند وبعدها هم نماز خواهند خواند ولی حق وحقوقی که در کشور از آنها پایمال شد را نه می بخشند ونه فراموش می کنند.