هیات امنای دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی کشور از طرح تحول نظام سلامت و سایر برنامه های در راستای ارتقای خدمات بهداشتی درمانی حمایت کردند.

سلامت نیوز: هیات امنای دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی کشور از طرح تحول نظام سلامت و سایر برنامه های در راستای ارتقای خدمات بهداشتی درمانی حمایت کردند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، دور جلسات هیات های امناء دانشگاههای علوم پزشکی در سال جدید، هیات های امنای دانشگاه های علوم پزشکی، ضمن تایید و حمایت از سیاست ها و راهکارهای وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در ارائه خدمات درمانی و نیز اجرای طرح تحول نظام سلامت در راستای افزایش رضایتمندی بیماران، مصوباتی را تصویب کردند که موجب تسهیل اجرای برنامه تحول نظام سلامت و ارتقای خدمات می شود.

براساس این گزارش، مهمترین مصوبات در این راستا شامل تایید و تصویب ضوابط برنامه تحول نظام سلامت و مجوز هزینه کرد اعتبارات این بخش، بازنگری تشکیلات سازمانی و ساختار دانشگاهها براساس نیازها و توسعه های موردنظر، تایید و تصویب ارتقای خدمات بالینی با بکارگیری گروه پرستاری و اختصاص 1 تا 3 درصد از اعتبارات دانشگاهها در امور پژوهشی و تحقیقات کاربردی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha