زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم روزی سه بار میوه و مواد غذایی که خریداری می‌کند را می‌شمارد تا مبادا من از آن‌ها به مادرم بدهم دیگر از این وضع خسته شده‌ام.

سلامت نیوز: زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم روزی سه بار میوه و مواد غذایی که خریداری می‌کند را می‌شمارد تا مبادا من از آن‌ها به مادرم بدهم دیگر از این وضع خسته شده‌ام.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، زنی جوان با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست نفقه ای یک میلیون تومانی ارائه کرد.

وی با بیان این که تا امروز که 8 سال از زندگی مشترکمان می گذرد شوهرم یک بار هم پول توجیبی به من نداده است، اظهار داشت: می خواهم قانون، نفقه ای برایم مشخص کند تا هر روز به شوهرم التماس نکنم.

این زن با اشاره به این که فرزندی نداریم، افزود: شوهرم نه تنها به من پول توجیبی نمی دهد بلکه مواد غذایی که برای خانه خریداری می کند را حساب و کتاب کرده و منت در این خصوص سرم می گذارد.

وی گفت: شوهرم وقتی مواد غذایی از جمله میوه مرغ و گوشت می خرد روزی سه بار برسر یخچال رفته و تعداد آن ها را می شمارد که من دیگر از این وضع خسته شدم.

وی ادامه داد: طی 8 سال تنها 5 بار مهمانی در خانه برپا کردم چرا که شوهرم به شکلی با مهمان ها برخورد می کند که چیزی جز آبروریزی برایمان باقی نمی ماند.

زن عنوان کرد: می خواهم با توجه به حقوقی که شوهرم دارد و می دانم ماهیانه 4 میلیون تومان است، یک میلیون تومان به عنوان نفقه به من دهد و حتی مواد غذایی خانه را نیز تهیه نکند.

قاضی پرونده حضور مرد را برای جلسه آینده الزامی دانست و برای تعیین نفقه مدارک در خصوص شغل و درآمد و اموال مرد را خواهان شد. بنابراین حکمی صادر نشده و رسیدگی به پرونده به جلسه آینده موکول شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • متخصص امورزنان ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    2 0
    دمش گرم حتمااز زنش چيزي ديده كه اينجوري مي كنه زنهاهربلايي كه مي خوان سرمرداميارن بعدمظلوم نمايي مي كنن چرابايدازجيب شوهربزنن بدن به ننه باباشون ايول مردبه اين مي گن
  • ناظرالعموم ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
    0 0
    چه نظری وقتی شهامت درج راندارید؟