چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶

رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از برگزاری ششمین جشنواره میرزای شیرازی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی و هفته ملی بدون دخانیات در روز شنبه 10 خرداد ماه خبر داد.

سلامت نیوز: رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از برگزاری ششمین جشنواره میرزای شیرازی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی و هفته ملی بدون دخانیات در روز شنبه 10 خرداد ماه خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر محمد کاظم ندافی ضمن اعلام این خبر افزود: فرم ها و اطلاعیه‌های مربوطه جهت شرکت در جشنواره جایزه میرزای شیرازی از طریق پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و پایگاه جامع آموزش و فرهنگ سازی سلامت در اختیار افراد حقیقی و حقوقی قرار گرفته است تا شرکت کنندگان بتوانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ چهارشنبه 31 اردیبهشت ماه به دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت ارسال نمایند.

جایزه میرزای شیرازی بر اساس مصوبه ستاد اجرایی قانون جامع کنترل دخانیات از سوی وزارت بهداشت هر سال به افراد فعال و موثر در عرصه مبارزه با استعمال دخانیات اهدا می‌شود.

بر اساس این گزارش، جایزه میرزای شیرازی در سال ۸۸ برای نخستین بار به آیت الله سید علی غیوری، نماینده سازمان‌های مردم نهاد در ستاد کشوری قانون جامع کنترل مبارزه با دخانیات اهدا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha