پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶

در حالی که این خانواده ادعا می کردند، پسر معتادشان خودکشی کرده است و از کسی شکایتی ندارند، تحقیقات ادامه یافت تا این که کارشناسان پزشکی قانونی نظر دادند که مرگ مرد معتاد خودکشی نبوده و او با چاقو کشته شده است.

سلامت نیوز: در حالی که این خانواده ادعا می کردند، پسر معتادشان خودکشی کرده است و از کسی شکایتی ندارند، تحقیقات ادامه یافت تا این که کارشناسان پزشکی قانونی نظر دادند که مرگ مرد معتاد خودکشی نبوده و او با چاقو کشته شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از جام جم، مرد جوان وقتی مشاهده کرد، برادر معتادش مادرشان را کتک می‌زند و قصد جان او را دارد، ادعا کرد برای نجات مادر، برادرش را با چاقو کشته است.


فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان استان بوشهر در این باره گفت: چند روز پیش مردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و از مرگ پسر همسایه شان در یکی از محله های شهر خبر داد.

ماموران انتظامی با حضور در محل حادثه، مشاهده کردند مرد سی و یک ساله ای با ضربه چاقو کشته شده است. با گزارش موضوع به بازپرس ویژه قتل دادسرا، جسد مرد جوان به پزشکی قانونی منتقل شد و خانواده اش برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی احضار شدند.

سرهنگ حمیدرضا انصاری افزود: با تحقیق از والدین این جوان، آنها گفتند پسرشان معتاد بوده واعضای خانواده را اذیت می کرده است و پیش از این تهدید کرده بوده که اگر بخواهند او را برای ترک اعتیاد به کمپ منتقل کنند، خودکشی می کند بنابراین روز حادثه وقتی به خانه بازگشته اند با جسد پسرشان رو به رو شده اند و گمان می کنند او خودکشی کرده است.

وی یادآور شد: در حالی که این خانواده ادعا می کردند، پسر معتادشان خودکشی کرده است و از کسی شکایتی ندارند، تحقیقات ادامه یافت تا این که کارشناسان پزشکی قانونی نظر دادند که مرگ مرد معتاد خودکشی نبوده و او با چاقو کشته شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: در پی این گزارش روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و با هماهنگی قضایی والدین مقتول دوباره به پلیس آگاهی احضار شده و در ادامه تحقیقات اعتراف کردند، قاتل فرزندشان پسر دیگرشان است که پس از جنایت متواری شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این مرحله جستجو برای دستگیری برادر مقتول به اتهام جنایت آغاز و دو روز پیش متهم فراری دستگیر شد و با انتقال به پلیس آگاهی به قتل برادرش اعتراف کرد.

متهم گفت: برادرم معتاد بود و اعضای خانواده را اذیت می کرد و به زور از ما پول می گرفت تا با آن ماده مخدر بخرد. روز حادثه برادرم از مادرم پول زور می خواست که مادرم مقابل خواسته اش مقاومت کرد. برادرم بشدت او را کتک زد و قصد جانش را داشت که برای نجات مادرم چاقوی آشپزخانه را برداشتم و با آن برادرم را کشتم.

با اعتراف متهم به قتل، او با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha