رئیس شورای سلامت سازمان صداوسیما در مورد تبلیغات مواد غذایی مضر در صداوسیما گفت: کالاهایی که از وزات بهداشت مجوز دارند، می‌توانند تبلیغات داشته باشند اما ما از این وزارتخانه خواستیم تا میزان تبلیغات محصولات غذایی را مشخص کنند.

سلامت نیوز: رئیس شورای سلامت سازمان صداوسیما در مورد تبلیغات مواد غذایی مضر در صداوسیما گفت: کالاهایی که از وزات بهداشت مجوز دارند، می‌توانند تبلیغات داشته باشند اما ما از این وزارتخانه خواستیم تا میزان تبلیغات محصولات غذایی را مشخص کنند.

حسن خجسته، رئیس شورای سلامت سازمان صدا و سیما در مورد اظهارات رئیس سازمان صدا و سیما پیرامون حذف تبلیغات اغذیه‌های ناسالم گفت: ما از دوستان در وزارت بهداشت خواهش کردیم وقتی به تولیدات غذایی مجوز می‌دهند، میزان تبلیغات را هم برای آنها مشخص کنند.

وی ادامه داد: اکنون از نظر قانونی همه مواد غذایی که از وزارت بهداشت مجوز گرفته‌اند، اجازه تبلیغ محصولات خود را دارند و تبلیغ این محصولات مانند محصولات دارویی ممنوع نیست.

معاون برنامه ریزی و نظارت سازمان صدا و سیما افزود: توجه داشته باشیم که مصرف این محصولات ممنوع نیست بلکه می‌گویند که بصورت مکرر و زیاد نباید مصرف شوند.

وی تاکید کرد: قرار بر این شد که میزان تبلیغات برای این محصولات مشخص شود تا هم سازمان صدا و سیما و هم تولید کننده تکلیف خود را بدانند.

به گفته خجسته، وزارت بهداشت مکلف شده زمانی که برای محصولات غذایی مجوز صادر می‌کند، میزان مجاز تبلیغات آن را نیز مشخص نماید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha