شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸
کد خبر: 112069

شرکت کشت و صنعت فرآوری گیاهان دارویی هلال احمر با اخذ مجوزهای لازم در صدد تولید 4 نوع قرص گیاهی جهت رفع مشکلات گوارشی، تعریق شبانه، آرامبخشی و کاهندگی قند خون؛ قصد تولید انبوه این قرص‌ها را دارد.

سلامت نیوز: شرکت کشت و صنعت فرآوری گیاهان دارویی هلال احمر با اخذ مجوزهای لازم در صدد تولید 4 نوع قرص گیاهی جهت رفع مشکلات گوارشی، تعریق شبانه، آرامبخشی و کاهندگی قند خون؛ قصد تولید انبوه این قرص‌ها را دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، آرش سیدصالحی از اخذ مجوزهای لازم جهت تولید 4 نوع قرص گیاهی با خاصیت‌های دارویی خبر داد.

وی گفت: این قرص‌ها جهت رفع مشکلات گوارشی، کاهش دادن قند خون و کلسترول، تعریق‌های شبانه و آرامبخشی اعصاب مصرف می‌شود.

مدیرعامل سها جیسا همچنین صادرات عصاره‌های دام و طیور، سبزی خشک و 4 نوع دمنوش به کشورها آسیای میانه را از اهداف پیش روی این مجموعه اعلام کرد.

وی در درباره موارد کاربرد عصاره دام و طیور، گفت: این محصول که هم اکنون در فاز مطالعاتی آن قرار داریم، کاربردهای درمانی، تقویتی و غذایی برای دام و طیور دارد.

سید صالحی منبع تامین مواد اولیه تولید گیاهان دارویی را خرید محصولات کشاورزان عنوان کرد و گفت: یکی از برنامه‌هایی که با مسئولان استان‌های مازندران و اصفهان مطرح کردیم، تولید این نوع گیاهان در مقیاس‌های صنعتی و به روش کاملا علمی است.

وی یکی از مشکلات کشت گیاهان دارویی در کشور را کشت غیر صنعتی و غیر علمی این گیاهان عنوان کرد.

مدیرعامل سها جیسا همچنین با اشاره به عدم همکاری با شرکت‌های خارجی تولید کننده داروهای گیاهی گفت: قصد داریم بزودی همکاری‌های بین‌المللی را گسترش دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha