شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۱

رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از افزایش جرایم مربوط به عرضه مواد دخانی در مواردی که طبق قانون ممنوع است، خبر داد و گفت: به این ترتیب متخلفان باید آماده باشند که توسط دستگاه قضایی به جرایم بیشتری محکوم شوند.

سلامت نیوز: رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از افزایش جرایم مربوط به عرضه مواد دخانی در مواردی که طبق قانون ممنوع است، خبر داد و گفت: به این ترتیب متخلفان باید آماده باشند که توسط دستگاه قضایی به جرایم بیشتری محکوم شوند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر کاظم ندافی تاکید کرد که برنامه‌های مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در زمینه مبارزه و کنترل مصرف دخانیات امسال با جدیت ادامه خواهد یافت.

وی افزود: در سال جاری در جهت اجرای قانون با تغییری که در سیستم بازرسی‌مان انجام دادیم، کنترل‌هایمان در سطح عرضه مواد دخانی تاکید بیشتری خواهد داشت.

ندافی تاکید کرد: عرضه مواد دخانی به افراد زیر 18 سال، توسط 18 ساله‌ها و همچنین مکان‌هایی که مجوز عرضه ندارند، ممنوع است و تمام موارد تخلف به دادگاه معرفی خواهند شد.

وی افزود: طبق قانون جرایم تخلفات فوق‌العاده افزایش یافته است. بنابراین افرادی که مرتکب تخلف شوند باید آماده باشند که توسط دستگاه قضایی به جرایم بیشتری محکوم شوند.

رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در پاسخ به سوالی درباره عرضه مواد دخانی از جمله سیگار از سوی دکه‌ها‌ی روزنامه‌ فروشی گفت: بر اساس قانون، دکه‌ها به هیچ وجه اجازه عرضه مواد دخانی ندارند. این موضوع به حوزه شهرداری مربوط می‌شود و در این زمینه از شهرداری خواسته‌ایم کمک کنند تا این مشکل حل شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha