شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۷
کد خبر: 112077

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان، تاکنون تلفات انسانی از این حادثه گزارش نشده است اما گروه ارزیاب با اعزام به منطقه در حال بررسی برای برآورد خسارت است.

سلامت نیوز: مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان، تاکنون تلفات انسانی از این حادثه گزارش نشده است اما گروه ارزیاب با اعزام به منطقه در حال بررسی برای برآورد خسارت است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: سیل دیروز در جنوب و جنوب شرق استان به تاسیسات زیربنایی و مناطق مسکونی بخش جالق شهرستان سراوان خسارت وارد کرد. 

ˈرضا اربابیˈ افزود: فعالیت سامانه بارشی و بارندگی شدید بهاری در جالق سراوان تعدادی از مناطق مسکونی این بخش را بین 10 تا 100 درصد تخریب کرد. 
 
وی گفت: تاکنون تلفات انسانی از این حادثه گزارش نشده است اما گروه ارزیاب با اعزام به منطقه در حال بررسی برای برآورد خسارت است. 
 
او افزود: هیاتی از مدیریت بحران به همراه نمایندگانی از بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و هلال احمر برای برآورد خسارت در منطقه مستقر هستند. 
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: بر اثر جاری شدن سیل در بخش جالق سراوان 32 منزل مسکونی دچار خرابی شد که از این تعداد 12 منزل بطور کامل تخریب شده است. 
 
ˈرسول راشکیˈ افزود: با وقوع بارندگی و جاری شدن روان آبها و سیلاب دو گروه امدادی 33 نفره با استقرار در مناطق سیل زده به 200 نفر از سیل زدگان امدادرسانی کردند. 
 
وی اضافه کرد: توزیع 35 تخته چادر و تعدادی پتو، مواد غذایی و سایر اقلام امدادی بین سیلزدگان از جمله اقدامهای انجام شده از سوی گروههای امدادی است. 
 
او گفت: امدادرسانی به سیل زدگان در این منطقه همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha