معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران از افزایش دستمزد پزشکانی که زایمان طبیعی انجام می‌دهند خبر داد و گفت: آمارهای اولیه نشان دهنده افزایش زایمان طبیعی در بیمارست‌انهای این دانشگاه است.

سلامت نیوز: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران از افزایش دستمزد پزشکانی که زایمان طبیعی انجام می‌دهند خبر داد و گفت: آمارهای اولیه نشان دهنده افزایش زایمان طبیعی در بیمارست‌انهای این دانشگاه است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، مهدی تهرانی دوست، از افزایش زایمان‌های طبیعی بعد از رایگان شدن این نوع زایمان طی 10 روز گذشته خبر داد.

وی گفت: آمارهای اولیه نشان می‌دهد که میزان زایمان‌های طبیعی در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران افزایش داشته است اما این آمار هنوز کامل نیست و نمی‌توان به آن استناد کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران از آمادگی بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه برای انجام زایمان طبیعی رایگان خبر داد و گفت: یکی از مواردی که در طرح تحول نظام سلامت به آن توجه شده، ترویج زایمان طبیعی است و به این منظور این نوع زایمان به صورت رایگان انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: بیمارستان‌های ما از نظر سخت افزاری و پرسنل مورد نیاز برای زایمان طبیعی مشکل حادی ندارند و آمارهای اولیه حاکی از افزایش این نوع زایمان است.

تهرانی دوست با بیان اینکه پزشکان باید زنان را به انجام زایمان طبیعی تشویق کنند گفت: این درست است که میان انجام زایمان طبیعی و سزارین برای پزشکان اختلاف مالی زیادی وجود دارد اما در طرح تحول، افزایش درآمد پزشکانی که زایمان طبیعی انجام می‌دهند، لحاظ شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha