مدیرکل توانبخشی جمعیت هلال‌احمر از راه‌اندازی مراکز توانبخشی در شهرهای بالای 250 هزار نفر خبر داد و گفت: بر اساس نیازسنجی‌ها خدمات توانبخشی به صورت پکیج در نزدیکترین محل به گروه هدف ارائه می‌شوند.

سلامت نیوز: مدیرکل توانبخشی جمعیت هلال‌احمر از راه‌اندازی مراکز توانبخشی در شهرهای بالای 250 هزار نفر خبر داد و گفت: بر اساس نیازسنجی‌ها خدمات توانبخشی به صورت پکیج در نزدیکترین محل به گروه هدف ارائه می‌شوند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، سیدمسعود مرعشی افزود: بر اساس این طرح سعی داریم توانبخشی در درب منزل یعنی در نزدیک‌ترین محل به افرادی که این خدمات را نیاز دارند، ارایه دهیم.

وی با اشاره به اینکه این خدمات با توجه به نیازسنجی صورت می‌گیرد، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم به صورت پکیج خدمات را ارایه دهیم یعنی به جای بخش‌محوری مثل فیزیوتراپی، ارتوپدی و شنوایی بر اساس نیازسنجی بیماریهای موجود در مناطق مختلف خدمات به صورت پکیج آماده و راه‌اندازی شود.

مرعشی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمام مراکز استانها دارای مراکز توانبخشی هستند و آمایش سرزمینی شهرهای بالای 250 هزار نفر نیز صورت گرفته که به سمت ارائه خدمات در درب منزل پیش خواهیم رفت.

به گفته وی، این طرح از دو سال پیش شروع شده که سال گذشته مراکز توانبخشی سبزوار و تربت حیدریه راه‌اندازی و امسال نیز در استان‌های اردبیل، قم و یاسوج راه‌اندازی خواهد شد.

مدیرکل توانبخشی جمعیت هلال‌احمر تصریح کرد: احتمالا امسال 4 مرکز توانبخشی نیز راه‌اندازی خواهد شد که دارای مرکز ارتوپدی فنی و دو واحد دیگر در نظر گرفته شده که بر اساس بودجه برای راه‌اندازی آنها اقدام خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha