دانش آموزانی که علاقمند به شرکت در مسابقه سراسری سئوال سلامت رییس جمهور هستند تنها تا نیمه خرداد ماه جاری فرصت دارند که در این مسابقه شرکت نموده و جوایزی ارزنده دریافت نمایند.

به سئوال سلامت رییس جمهور پاسخ دهید

سلامت نیوز: دانش آموزانی که علاقمند به شرکت در مسابقه سراسری سئوال سلامت رییس جمهور هستند تنها تا نیمه خرداد ماه جاری فرصت دارند که در این مسابقه شرکت نموده و جوایزی ارزنده دریافت نمایند.


به گزارش خبرنگار سلامت نیوز، مهلت شرکت در اولین مسابقه سراسری سئوال سلامت رییس جمهور از دانش آموزان که به مناسبت هفته سلامت برگزار شده بود تا نیمه خرداد ماه سال جاری تمدید شد.


دانش آموزان می توانند با پاسخ به این سئوال رییس جمهور که "چه کار کنیم تا بدن ما سالم بماند و بتواند مقاومت کند" در این مسابقه شرکت نمایند و برای ارسال آثار خود  از طریق ایمیل یه نشانی Ask@salamatnews.com ارسال بفرمایند.لطفا در موضوع پست الکترونیکی خود عنوان مسابقه سوال سلامت رئیس جمهور را قید بفرمائید .


گفتنی است از بین پاسخ های ارسالی به صد نفر از دانش آموزان در هر مقطع تحصیلی که پاسخ های برتر ارسال کنند جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.


لازم به ذکر است هفته سلامت از اول تا هفتم اردیبهشت ماه امسال برگزار شد و شعار امسال هفته سلامت «یک عمر سلامت، با خود مراقبتی» تعیین شده است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • امیرعباس ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    0 0
    به دور از استرس غذاهای سالم ومفیدبخوریم.