پیمانکار دستگاه بازی موش دیوانه پارک ارم در برابر بازپرس دادسرای ناحیه 5 به دفاع از خود پرداخت.پس از جلسه تحقیق قضایی، این مرد با سپردن وثیقه آزاد شد و قرار است کارشناسان رسمی دادگستری به علت‌یابی علمی حادثه بپردازند.

سلامت نیوز: پیمانکار دستگاه بازی موش دیوانه پارک ارم در برابر بازپرس دادسرای ناحیه 5 به دفاع از خود پرداخت.پس از جلسه تحقیق قضایی، این مرد با سپردن وثیقه آزاد شد و قرار است کارشناسان رسمی دادگستری به علت‌یابی علمی حادثه بپردازند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه ایران، از سوی دیگر در حالی‌که انتظار می‌رفت پارک ارم پلمب شود و نایب رئیس شورای‌ شهر اسلامی تهران نیز فرسوده بودن وسایل بازی این پارک را عاملی بر تعطیلی آن اعلام کرده بود، هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

خبرهای جدید از حادثه پارک ارم

معصومه آباد رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران در خصوص تصمیم‌نگرفتن درباره تعطیلی شهر بازی پارک ارم پس از حادثه رخ‌داده و ایراد آسیب جدی به سه تن از شهروندان چیست گفت:‌ شهر بازی‌ای با آن همه ظرفیت را نمی‌توان تعطیل کرد چرا که قسمت‌های دیگر آن مشکلی ندارد اما باید بازرسی‌های مجدد در این خصوص انجام گیرد.

وی همچنین در مورد آخرین تصمیمات اتخاذشده در مورد وضعیت شهربازی پارک ارم خاطرنشان کرد: بر اساس اطلاعات آخرین بازرسی که روی دستگاه‌ها به صورت سالانه انجام می‌شود، در اسفندماه این بازرسی انجام شده و این دستگاه تنها در فروردین و اردیبهشت ماه کار کرده است بنابراین نباید در فاصله زمانی دوماهه دچار حادثه می‌شد.

رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران افزود: البته منتظر خبر و تصمیم آزمایشگاه درخصوص این‌که آیا شکنندگی یا خستگی فلز این دستگاه بازی بر اساس استاندارد بوده یا خیر هستیم که در این صورت مؤسسه استاندارد باید پاسخگو باشد.

به گفته آباد، یا کارخانه سازنده دستگاه دچار مشکل بوده که فلز لازم را استفاده نکرده یا این‌که استانداردهایمان در این خصوص دچار ایراد است. وی در ادامه با اشاره به این‌که از فعالیت شهر بازی پارک ارم 40 سال می‌گذرد، گفت:‌ تنها سه سال است که روی استانداردسازی دستگاه‌های این شهر بازی در حال اقدام هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha