شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری پسری خبر داد که با ایجاد مزاحمت برای یک پسر و دختر همراه وی، قتل خونینی را رقم زده بود.

سلامت نیوز: فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری پسری خبر داد که با ایجاد مزاحمت برای یک پسر و دختر همراه وی، قتل خونینی را رقم زده بود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ جعفر علیزاده گفت: مأموران کلانتری 17پرند طی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع یک مورد درگیری شدید در یکی از پارک های شهر پرند، سریعاً به محل اعزام شدند و با حضور مأموران در محل حادثه با پیکر خون آلود جوانی که روی زمین افتاده بود روبرو شدند که سریعاً تحقیقات محلی را از شاهدان عینی آغاز کردند.

وی با بیان اینکه فرد زخمی که علایم حیاتی خاصی بر تن نداشت سریعا به درمانگاه منتقل شد اما متاسفانه پس از معاینه پزشک معالج، جان خود را از دست داد، افزود: کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی پس از فعالیت های اطلاعاتی، موفق به شناسایی مخفیگاه متهم فراری بنام «الف» در پرند شده و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رییس پلیس رباط کریم با بیان اینکه قاتل در بازجویی های پلیس اعتراف کرد؛ به همراه دو نفر از دوستانش در پارک در حال قدم زدن بوده اند که مقتول را به همراه دختری می بییند و از روی جهالت و نادانی برای آنها ایجاد مزاحمت می کنند، افزود: درگیری در ابتدا با فحاشی شروع شده و در ادامه متهم با اوج عصبانیت با تکه شیشه ای که از روی زمین پیدا می کند مقتول را از ناحیه قفسه سینه با یک ضربه مجروح می کند.

وی اضافه کرد: اقدامات اطلاعاتی جهت دستگیری دو متهم دیگر که در درگیری نقش داشتند ادامه دارد.

سرهنگ علیزاده به نوجوانان و جوانان هشدار داد: متأسفانه درگیری های ساده تاکنون بسیاری از خانواده ها را عزادار کرده و عده ی زیادی نیز به خاطر نداشتن کنترل مناسب بر رفتار خود در زندان به سر می برند، بسیاری از قتل ها بدون برنامه ریزی قبلی و به وسیله سلاح سرد رخ می دهد و برای متهمان جز پشیمانی، حبس و انتظار برای قصاص چیزی دیگری به همراه ندارد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha