نقطه سرخط،عنوان برنامه ای است شاد مفرح كه در قالب هنری ، اجتماعی و 0000 به روان درمانی می پردازد .

خانم بهروزی سردبیر این برنامه گفت : این برنامه با آیتم های مختلف و با حضور طنز پردازان مطرح حوزه های مختلف و هنرمندان طنز به خنده درمانی می پردازد .
ایشان در مورد ضرورت یك برنامه طنز در حوزه سلامتی گفت : روانكاوی سنتی هرچه دارای مزایای بی شماری است و امروزه جای خود را به روش ها و شیوه های جدید درمان از جمله تئاتر درمانی ، رنگ درمانی ، موسیقی درمانی ،         كتاب درمانی ، خنده درمانی و 000 داده است و این شیوه ها نه تنها به موفقیت های بسیاری دست یافته و حتی بهبودی كامل را در بیمارانی كه مورد آزار و اذیت های احساسی قرار گرفته اند را بهبود بخشیده است .
ایشان در مورد انگیزه ساخت این برنامه گفت : برنامه « نقطه سرخط » به این معناست كه نگاه كهنه را با یك نقطه به پایان برسانیم و نگاه تازه را از سرخط ترویج كنیم .
ایشان در مورد آیتم های مختلف برنامه گفت : ما در این برنامه با دعوت از هنرمندان همچون سعید پیردوست ،           سیامك انصاری و 000  به بررسی خنده درمانی از طریق رسانه می پردازیم . همچنین خبرهای شاد و مفرح اینترنتی و گزارشهای آقای جواد انصاری گزارشگر طنز رادیو از دیگر بخشهای دیگر این برنامه است  . همچنین با بخش تكه هایی از صداهای فیلم طنز به تداعی این فیلم در ذهن شنوندگان می پردازیم .
این برنامه این هفته جمعه با حضور اقای مهران رجبی هنرپیشه و سردبیری خانم بهروزی و تهیه كنندگی آقای یوسفی ساعت   20 /11   تا  45 / 12  پخش می شود .     

تاریخ پزشكی ایـــران :

عنوان برنامه ای است كه به سیر تاریخی پزشكی در ایران می پردازد .
این برنامه به سردبیری و تهیه كنندگی آقای سعید یوسفی ، سیر تاریخ پزشكــی را از ایران باستان تاكنون و به كارشناسی دكتر محمد ایوبی مورد بررسی قرار می دهد . این برنامه ساعت  45 / 13  پخش می شود  .


غذای رژیمــی :

عنوان برنامه ای است كه به تغذیه سنین و شرایط خاص افراد می پردازد .
خانم زهرا سرمعلی پور ، سردبیر این برنامه گفت : هر كس در دوران مختلف تغذیه خاصی دارد و اگر با آگاهی این مسئله را رعایت كند دچار مشكل خواهد شد . ما در این برنامه به تغذیه شیرخواری ، بارداری ، بیماران دیابتی ، بیماران خاص و 0000000000  می پردازد .
این برنامه فردا به تغذیه كودكان 3  تا  7  سال می پردازد .
برنامه « غذای رژیمی » به سردبیری دكتر خواجه ای و تهیه كنندگی خانم زهرا سرمعلی پور هر روز به جز جمعه ها ساعت 30 /13   تا  45 / 13  پخش می شود .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha