یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۳
کد خبر: 112204

دبیر علمی بیست و دومین سمینار کشوری چشم‌پزشکی گفت: در حاشیه سمینار سراسری چشم‌پزشکی از دستاوردهای علمی مرکز تحقیقات چشم‌پزشکی پوستچی شیراز رونمایی شد.

سلامت نیوز: دبیر علمی بیست و دومین سمینار کشوری چشم‌پزشکی گفت: در حاشیه سمینار سراسری چشم‌پزشکی از دستاوردهای علمی مرکز تحقیقات چشم‌پزشکی پوستچی شیراز رونمایی شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، منصور رحیمی اظهار داشت: در بیست و دومین سمینار کشوری گروه چشم‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز که از 23 تا 25 اردیبهشت ماه جاری در این شهر برگزار شد بیش از 300 نفر از محققان و پژوهشگران چشم‌پزشکی و علوم بینایی آخرین یافته‌های علمی را ارائه کردند.

وی خاطرنشان کرد: این همایش دارای 13.5 امتیاز بازآموزی ویژه چشم پزشکان بوده و در این راستا نقش برجسته اساتید استان فارس در عرصه‌های ملی و بین‌المللی و نیز آگاهی از دستاوردهای دانشمندان و محققان از دیگر رویکردهای علمی این نشست بود.

دبیر علمی این همایش با اشاره به اینکه شایع‌ترین عفونت داخل چشم مربوط به مصرف گوشت‌های نیمه‌پز و غذاهای فست‌فود است، گفت: بر اساس مطالعات اخیر علت فراوانی و بروز شیوع التهاب داخل چشمی در ایران و جهان مربوط به بیماری‌های روماتیسمی است که نیاز به بازنگری و توجه جدی مسئولان امر بهداشت دارد.

رحیمی تصریح کرد: بررسی نوآوری در مورد التهاب عفونت‌های چشمی و نیز بازآموزی و آشنایی پزشکان شرکت‌کننده با علم روز دنیا از دیگر اهداف برپایی همایش علمی چشم‌پزشکی بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha