مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سیستان و بلوچستان گفت: خردادماه امسال هفدهمین بیمارستان صحرایی در یکی از مناطق محروم سیستان و بلوچستان راه‌اندازی می‌شود.

سلامت نیوز: مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سیستان و بلوچستان گفت: خردادماه امسال هفدهمین بیمارستان صحرایی در یکی از مناطق محروم سیستان و بلوچستان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، علیرضا سرگزی اظهار داشت: راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی در مناطق محروم در سال‌جاری نیز انجام خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سیستان و بلوچستان افزود: در همین راستا نیمه دوم خردادماه امسال هفدهمین بیمارستان صحرایی در یکی از مناطق محروم در سیستان و بلوچستان به مدت یک هفته  راه‌اندازی می‌شود.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این بیمارستان، بیماران در بخش‌های ریه، زنان و زایمان، دندانپزشکی، اعصاب و روان، جراحی، قلب و عروق و ارتپدی و غیره درمان خواهند شد.

این مسئول بیان داشت: شانزدهمین بیمارستان صحرایی در بزمان ایرانشهر با فعالیت 80 نفر کادر پزشکی و پیراپزشکی راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه بیمارستان‌های صحرایی با هدف ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم راه‌اندازی می‌شود، گفت: استقبال مردم از این بیمارستان‌ها بسیار خوب بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha