یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲
کد خبر: 112234

احتمالاً شما هم از این طرف و آن طرف درباره فوت و فن‌های انجام کارها روشهایی را فرا می‌گیرد که برخی از آنها باعث می‌شود کارتان راحت و سریع و بهتر انجام شود.

9 فوت و فن زیبایی

سلامت نیوز: احتمالاً شما هم از این طرف و آن طرف درباره فوت و فن‌های انجام کارها روشهایی را فرا می‌گیرد که برخی از آنها باعث می‌شود کارتان راحت و سریع و بهتر انجام شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از جام جم سرا، به نظر می‌رسد هیچ احساسی بهتر از این نیست که یک روش عجیب زیبایی را امتحان کنیم و ببینیم که واقعا جواب می‌دهد یا نه. در این نوشتار می‌خواهیم شما را با بعضی از روش‌های عجیب و غریب آشنا کنیم و امیدواریم که بتوانید برخی از مشکلاتی که دارید و گاهی اذیتتان می‌کند را با این روش‌ها حل کنید!

1. جلوگیری از پاشیدن و ماندن ریمل روی پلکها

  زمانیکه مشغول ریمل زدن هستید یک قاشق پلاستیکی (بخش منحنی‌اش بیرون باشد) را بالای مژه‌ها و روی پلکتان بگیرید تا از مالیده شده ریمل به پلک‌ها جلوگیری کند.

2. کاهش پف صورت

سیب‌زمینی خام را ببرید و پوست بکنید. سپس به مدت 10 دقیقه روی چشم‌هایتان قرار دهید. سیب زمینی چشم‌هایتان را خنک کرده و هرگونه پف و تورمی را کاهش می‌دهد.

3. ماسک صورت

دفعه بعدی که به ماسک صورت احتیاج داشتید، اما زمان و یا حتی حوصله رفتن به فروشگاه و داروخانه را نداشتید از پپتو بیسمول استفاده کنید که نوعی داروی ضد اسهال است! استفاده از این دارو چربی‌های اضافه و اسیدها را از روی پوست صورت از بین می‌برد. دو قاشق غذاخوری از آن را بر روی صورت بمالید و بگذارید 15 تا 20 دقیقه بماند.

4. سلولیت

 اگر متوجه بروز سلولیت در بدنتان شده‌اید از دانه های قهوه به عنوان اسکراب استفاده کنید. کافئین سلول‌های پوست را تحریک می‌کند و استفاده کردن از آن به عنوان اسکراب کمک می‌کند تا بخشی از پوست‌ها و سلول‌های مرده از بین بروند.

5. نرم کننده خانگی

شدیدا به یک نرم کننده برای موهایتان نیاز دارید؟ مایونز را از یخچال درآورید و بر روی موهایتان بمالید و بگذارید 20 دقیقه بماند. برای اینکه منفعت و سود بیشتری از این کار ببرید، از سشوار خود استفاده کنید، گرمای آن باعث می‌شود که مایونز فعال‌تر عمل کند.

6. معضل لاک‌های خشک شده

 اگر احساس می‌کنید قوطی لاکتان خشک شده و حبابهایی در آن دیده می‌شود، شاید به این دلیل باشد که آن را در فضایی گرم نگهداری کرده‌اید. لاک‌هایتان را در یخچال و مکان‌های خنک نگه دارید تا همیشه لطیف و نرم بمانند.

7. سرخی صورت پس از ورزش

 برخی از خانم‌ها پس از ورزش کردن با مشکل سرخ شدن بیش از حد صورتشان مواجه هستند. برای مبارزه با این مشکل یک عدد آنتی هیستامین بخورید؛ بیشتر قرمزی از بین می‌رود.

8. تاول

 چه پاهای شما همیشه تاول بزند، چه به خاطر استفاده از کفش جدید این اتفاق بیافتد، مالیدن وازلین هر گونه تاول و زخم را کاهش می‌دهد و پاهایتان در آخر شب احساس درد شدید نخواهد کرد.

9. لاک های اکلیلی

 لاک های اکلیلی یکی از کابوس‌های آخر شب هر خانمی هستند چراکه پاک کردن‌شان واقعا کار دشواری است. اما اگر یک تکه پنبه را داخل لاک پاک کن فرو ببرید و بر روی ناخنتان قرار دهید و بند انگشتتان را با یک فویل ببندید و بگذارید 5 دقیقه بماند، همه اکلیل‌ها خودشان پاک خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha