مدیر کل نظارت و ارزیابی فرآورده های طبیعی و مکمل سازمان غذا و دارو، از تامین شیر خشک نئوکیت برای بیماران گوارشی خبر داد.

کمبود شیر خشک نئوکیت تامین شد/ بیماران به داروخانه 29 فروردین مراجعه کنند

سلامت نیوز: مدیر کل نظارت و ارزیابی فرآورده های طبیعی و مکمل سازمان غذا و دارو، از تامین شیر خشک نئوکیت برای بیماران گوارشی خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، دکتر امیر حسین جمشیدی در مورد وضعیت شیر خشک نئوکیت گفت: شیر خشک نئوکیت جزء شیر خشک های خاص است و معمولا بیمارانی که آلرژی شدید گوارشی دارند و زیر نظر پزشک هستند باید مطابق نظر پزشک از این نوع شیر خشک استفاده نمایند.

وی گفت: شیر خشک نئوکیت به میزان کافی در داروخانه 29 فروردین و برخی از استانها توزیع شده و توزیع آن در سال جاری هیچ مشکلی ندارد و محموله های دیگر این شیر خشک طبق زمان بندی منظم توزیع خواهد شد.

جمشیدی در ادامه دلیل وقفه کوتاه در توزیع این نوع شیر خشک را قراردادهای شرکتهای تامین کننده دانست و اظهار داشت: به دلیل خاص بودن این نوع شیر خشک می بایست طبق زمان بندی مشخص به شرکتهای تامین کننده اعلام شود و اینکه قراردادهای این شرکتها در سال 93 شروع می شود.

مدیر کل نظارت و ارزیابی فرآورده های طبیعی و مکمل سازمان غذا و دارو گفت: متاسفانه در سال 92 در زمینه تامین این نوع شیر کمبودهایی وجود داشت که دلیل اصلی آن مشکلات موجود در انجام مناقصه بوده که خوشبختانه در سال جاری و طبق برنامه ریزی های انجام شده تا تیر ماه سال 94 هیچ مشکلی در زمینه توزیع و تامین آن نخواهیم داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • یک مادر نگران ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    7 0
    چرا خبر دروغ پخش می کنید به دارو خانه 29 فروردین مراجعه کردیم میگن موجود نیست معلومم نیست کی بیاد حالا من جواب بچه مو چی بدم که به خاطر این کمبود ها روز به روز لاغرتر و نحیف تر میشه؟؟؟؟؟؟؟