یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران از دستگیری مرد شیادی که با تعارف آبمیوه و دوغ حاوی ماده بیهوشی اموال و طلاجات زنان را سرقت می‌کرد، خبر داد.

سلامت نیوز: رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران از دستگیری مرد شیادی که با تعارف آبمیوه و دوغ حاوی ماده بیهوشی اموال و طلاجات زنان را سرقت می‌کرد، خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، منصور خدادادی اظهار کرد: با شکایت زنی میانسال مبنی بر اینکه فردی مسافرکش حدودا 50 ساله با تعارف ساندویچ و دوغ حاوی ماده بیهوشی اقدام به سرقت اموال و طلاجات وی کرده، موضوع تحت پیگیری کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران افزود: مالباخته زمانی به هوش می‌آید که در درمانگاه بستری بوده و متوجه می‌شود طلاها و مدارک و وجه نقد و گوشی موبایل وی به سرقت رفته است.

خدادادی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در تحقیقات، موفق شدند سارق را که فردی 53 ساله بوده و با یک دستگاه خودرو پراید اقدام به سرقت‌های متعدد از زنان میان‌سال و مسن به شیوه خوراندن رانی و دوغ می‌کرد را شناسایی کنند.

وی تصریح کرد: متهم با ریختن قرص‌های خواب‌آور قوی به درون آب‌میوه و دوغ از طعمه‌های خود در تهران بزرگ، شهریار، رباط کریم، اسلامشهر، چهاردانگه، بهارستان، شهرری و اطراف حرم حضرت عبدالعظیم حسنی و بهشت زهرا سرقت می‌نموده و پس از بیهوش کردن، آنها را در کنار جاده‌ها و پارک‌ها رها می‌کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha