یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲
کد خبر: 112296

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای شرکت در شصت و هفتمین مجمع وزرای بهداشت کشورهای عضو سازمان جهانی بهداشت فردا (دوشنبه) به ژنو می رود.

سلامت نیوز: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای شرکت در شصت و هفتمین مجمع وزرای بهداشت کشورهای عضو سازمان جهانی بهداشت فردا (دوشنبه) به ژنو می رود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، در این اجلاس جهانی که با حضور 194 هیئت از کشورهای عضو، رؤسای دهها سازمان جهانی و سازمانهای غیر دولتی برگزار می شود، 15 قطعنامه، 3 گزارش و بیش از هفتاد سند که از سوی هیئت اجرایی سازمان جهانی بهداشت و یا دبیرخانه این سازمان به مجمع پیشنهاد شده است مورد بررسی وزرای بهداشت قرار می گیرد.

بر پایه این گزارش، وزیر بهداشت فردا دوشنبه در مقر سازمان جهانی بهداشت، در خصوص وضعیت بهداشت و درمان کشورمان در ابعاد مختلفی که نظام جهانی سلامت با آن روبروست به ویژه در زمینه تغییرات آب و هوا که موضوع اصلی امسال مجمع وزرای بهداشت است، سخنرانی خواهد کرد.

وزیر بهداشت ریاست اجلاس وزرای بهداشت کشورهای عدم تعهد را برعهده دارد.

در شصت و هفتمین مجمع وزرای بهداشت کشورهای عضو سازمان جهانی بهداشت موضوعات بهداشتی از جمله تغییرات شدید آب و هوایی، مقاومت دارویی، داروهای ضروری، فناوری بهداشت، هپاتیت، بیماریهای غیرواگیر و چاقی مورد بررسی وزرای بهداشت کشورهای عضو این سازمان قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha