فرماندار شهرستان چرام به همراه نیروهای امدادی هلال احمر و آتش نشانی شهردار در روستای آرو شهرستان گچساران حضور یافته‌اند، اما شعله‌های آتش همچنان در حال سوزاندن جنگل‌ها، مزارع و باغات است.

سلامت نیوز:فرماندار شهرستان چرام به همراه نیروهای امدادی هلال احمر و آتش نشانی شهردار در روستای آرو شهرستان گچساران حضور یافته‌اند، اما شعله‌های آتش همچنان در حال سوزاندن جنگل‌ها، مزارع و باغات است.
دهیار روستای «آرو» در گچساران از آتش سوزی بخش وسیعی از جنگل‌ها، باغات و مزارع این روستا خبرداد.

«معصوم علی منصورنژاد» دهیار روستای «آرو» در گفتگو  با ایلنا در گچساران با اعلام این مطلب گفت: روستانشینان از ساعات اولیه آتش سوزی در تلاش برای خاموش کردن شعله‌های آتش هستند.

او ادامه داد: فرماندار شهرستان چرام به همراه نیروهای امدادی هلال احمر، آتش نشانی و شهرداری در روستای آرو شهرستان گچساران حضور یافته‌اند، اما شعله‌های آتش همچنان در حال سوزاندن جنگل‌ها، مزارع و باغات است.

دهیار روستای «آرو» شهرستان گچساران در کهگیلویه و بویراحمد، خسارات وارده و سطح هکتاری آتش سوزی در این روستا را نامعلوم عنوان کرد.

منصورنژاد، دلیل آتش سوزی مزارع و باغات در روستای «آرو گچساران» را سهل انگاری و بی‌احتیاطی یکی از روستانشینان در خاموش کردن آتش ذکر کرد.

وی از مسئولان خواست برای جلوگیری از ورود احتمالی آتش به منازل مسکونی و خطرات احتمالی دیگر، تمهیدات لازم را بیاندیشند.

روستای «آرو» از روستاهای شهرستان گچساران در کهگیلویه و بویراحمد است که با شهرستان «چرام» در این استان حدود ۲۰ دقیقه فاصله دارد.

به گزارش ایلنا، جنگل‌های روستای «نازنگون باشت» نیز عصر دیروز بیست و هفتم اردیبهشت ماه ۹۳ در آتش سوخت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha