یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۳
کد خبر: 112312

قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور دانشگاه ها از افزایش50 درصدی بودجه امسال بخش سلامت کشور نسبت به سال گذشته خبر داد.

سلامت نیوز:  قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور دانشگاه ها از افزایش50 درصدی بودجه امسال بخش سلامت کشور نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،سید حسن امامی رضوی روز یکشنبه در آیین معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در کرج افزود: دولت یازدهم توجه ویژه به بخش آموزش، پژوهش و سلامت دارد که از برنامه های اولویت دار دولت است. 

وی اظهارکرد: آثار افزایش بودجه بخش سلامت را در جامعه شاهد خواهیم بود و اکنون تحرک خاصی در این بخش به وجود آمده است. 

امامی رضوی بیان کرد: اکنون اقداماتی در حوزه ستادی وزارت بهداشت و درمان آغاز شده که در سال های گذشته کمتر شاهد چنین فعالیت هایی بودیم.

وی افزود: در برنامه پنجم توسعه در حوزه بهداشت و درمان به بخش های مختلف از قبیل حفاظت مالی، افزایش سهم دولت در تامین مالی بخش سلامت و کیفیت خدمات توجه شده و اکنون برنامه های جدید بخش درمان و پیشگیری در حال تدوین و ابلاغ است .

قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به فعالیت دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: این دانشگاه در مدت چهار سال فعالیت خود در حوزه های آموزش، پژوهش و درمان اقداماتی انجام داده لیکن به تناسب نیاز و ظرفیت منطقه نبوده است.در این آیین از زحماتˈ محمد حسن ناصریˈ قدردانی وˈ حمید درفشی ˈ به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha