مردی که بعد از ارتکاب قتل در تهران به غرب کشور فرار کرده ‌بود برای بار دوم پای میز محاکمه رفت.

سلامت نیوز: مردی که بعد از ارتکاب قتل در تهران به غرب کشور فرار کرده ‌بود برای بار دوم پای میز محاکمه رفت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه شرق، این مرد که کامران نام ‌دارد سال87 بعد از قتل شوهر زنی که با او رابطه داشت، تصمیم گرفت از کشور خارج شود. او بعد از فرار از تهران به عضویت گروهک پ‌ک‌ک درآمد و سپس به همین دلیل توسط ماموران بازداشت شد.

ماموران پس از دستگیری کامران متوجه شدند او قتلی در تهران مرتکب شده است به همین دلیل وی به تهران منتقل شد. متهم یک‌بار در دادگاه انقلاب تهران محاکمه و به 10سال حبس و اعدام محکوم و سپس با توجه به قتلی که مرتکب شده ‌بود پرونده به شعبه 71 دادگاه کیفری‌استان تهران فرستاده ‌شد.

نماینده دادستان تهران در اولین جلسه رسیدگی به پرونده خطاب به قضات گفت: ماموران پلیس دوسال قبل جسد مردی را پیدا کردند که آثار برجامانده روی بدنش نشان می‌داد به قتل رسیده‌ است. از آنجایی که هیچ مدرک شناسایی‌ای همراه او نبود به دستور بازپرس جسد به‌عنوان مجهول‌الهویه به پزشکی‌قانونی انتقال یافت. چندروز بعد مردی به پلیس مراجعه کرد و گفت برادرش به نام احمد گم شده است. او گفت: آنطور که همسربرادرم می‌گوید احمد برای خرید مواد بیرون رفته و دیگر نیامده است. 

وقتی از این مرد خواسته شد مشخصات برادرش را به پلیس بدهد مشخص شد جسدی که چندروز قبل پیدا شده متعلق به احمد است. با توجه به اینکه کشته‌شدن این مرد کاملا محرز بود، پرونده با شکایت اولیای‌دم به جریان افتاد. پلیس ابتدا همسر احمد را مورد بازجویی قرار داد. هرچند این زن مدعی‌ شد اطلاعی از قتل شوهرش ندارد اما بعد گفت شوهرش از فردی که گیم‌نت داشت مواد می‌خرید و احتمالا این مرد شوهرش را کشته است.

تحقیقات ماموران نشان داد کامران نیز از زمان قتل احمد مفقود شده ‌است. هرچند پلیس تلاش کرد با ردیابی‌هایی که انجام می‌دهد متهم را پیدا کند اما موفق نشد تا اینکه ماموران وزارت اطلاعات سال90 موفق شدند یکی از اعضای گروهک پ‌ک‌ک را که در ایران فعال بود بازداشت کنند. آنها متوجه‌ شدند این فرد همان کامران، متهم به قتل فراری است. کامران ضمن اعتراف به اعمال مجرمانه در گروهک پ‌ک‌ک به قتل احمد نیز اقرار کرد و توضیح داد با زینت همسر احمد رابطه ‌داشت و قتل نیز به همین خاطر اتفاق افتاد.نماینده دادستان ادامه داد با توجه به مدارک موجود در پرونده درخواست صدور حکم قانونی را دارم. سپس اولیای‌دم در جایگاه حاضر شدند و درخواست صدور حکم قصاص کردند.

در ادامه کامران در جایگاه حاضر شد. او اتهام را قبول کرد و گفت: من و زینت باهم رابطه داشتیم. او دو فرزند داشت که برای بازی به گیم‌نت من می‌آمدند. در این میان زینت به من علاقه‌مند شد. در آن زمان جوان 19ساله‌ای بودم که تجربه زیادی نداشتم. نسبت به اظهارعلاقه زینت جواب مثبت دادم و با او رابطه داشتم. او به من گفته‌ بود شوهر ندارد تا اینکه یک روز متوجه شدم دروغ گفته و با شوهرش زندگی می‌کند. بعد از آن زینت به من گفت شوهرش او را کتک می‌زند و دوستش ندارد. حرف‌هایش در من اثر نگذاشت و رابطه‌ام را با او قطع کردم اما از طریق پسرش نامه‌ای برایم فرستاد و خواست با هم رابطه ‌داشته ‌باشیم. او برای نیمه‌شب در پشت‌بام خانه با من قرار گذاشته‌ بود. وقتی سر قرار حاضر شدم با هم رابطه برقرار کردیم یکدفعه از صدایی که پشت‌بام بود شوهر زینت بیدار شد و آمد من خودم را مخفی کردم. او فکر کرد دزد است وقتی کسی را پیدا نکرد رفت اما زینت اصرار کرد شوهرش را بکشیم و گفت اگر این کار را نکنیم شوهرش او را خواهد کشت. با طرح نقشه‌ای احمد را به پشت‌بام کشاند من او را با چوب زدم و بعد هم خفه‌اش کردم. با کمک زینت جسد را به بیابانی منتقل کردم بعد هم کمی به من پول داد تا از ایران بروم من هم از طریق مرز عراق قصد خروج داشتم که با گروهک پ‌ک‌ک آشنا شدم. آنها به من گفتند مرا از مرز خارج می‌کنند به‌شرطی که کارهایی را که خواستند انجام بدهم و بعد هم توسط ماموران اطلاعات بازداشت شدم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha