دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، مسأله رسانه‌ای کردن و آموزش همگانی در امر پیشگیری از اعتیاد را گام مهمی در مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد.

سلامت نیوز: قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، مسأله رسانه‌ای کردن و آموزش همگانی در امر پیشگیری از اعتیاد را گام مهمی در مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل ازایسنا، علیرضا جزینی در جلسه این شورا گفت: یکی از مهم‌ترین موضوعات مردمی اعتماد است که اساس پیوند دوجانبه ستاد مبارزه با مواد مخدر و مردم می‌باشد که باید در جهت افزایش اعتماد مردم تلاش بیشتری کرد.

وی بر پاکسازی چهره شهر از معتادین و توزیع‌کنندگان خرد که مانع از اعتماد مردم می‌شود تأکید کرد و بهره گیری از مشارکت مردم را بسیار مهم دانست.

قائم مقام دبیرکل ستاد در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: پیشگیری از شیوع مواد مخدر در جامعه اولویت اصلی کار ستاد است که در این راستا به صورت جدی به آن پرداخته شده است.

همچنین استاندار مرکزی در این جلسه بیان کرد: با توجه به اینکه مبارزه با قاچاق مواد مخدر تنها با برخورد قضایی و نظامی حل نخواهد شد، گفت، آنچه می تواند بیش از برخورد قضایی و نظامی در مقابله با این معضل اثربخش باشد فرهنگ سازی و دادن آگاهی به جوانان و خانواده‌هاست.

وی خاطر نشان کرد: بدون شک اگر همه دستگاه‌های ذی ربط وظایف خود را در امر مبارزه با مواد مخدر به درستی عمل کنند، شاهد کاهش اعتیاد در سطح جامعه خواهیم بود.

گفتنی است، در این مراسم محمد زیدوند به عنوان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha