دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳
کد خبر: 112403

نوشیدن روزانه دو لیوان شیر و مصرف "قرص زینک و فولیک اسید" برای زنان به ویژه بعد از 30 سالگی ضروری است و باید آن را جدی بگیرند.

سلامت نیوز: نوشیدن روزانه دو لیوان شیر و مصرف "قرص زینک و فولیک اسید" برای زنان به ویژه بعد از 30 سالگی ضروری است و باید آن را جدی بگیرند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران،بدن زنان برای داشتن قدرت بدنی و استحکام به کلسیم و آهن نیاز دارد که کمبود آن در بدن موجب بروز صدمات زیادی به سلامتی آنها می‌شود.

شکستگی‌های مداوم، بی حوصلگی، احساس خستگی از علایم و نشانه‌های کمبود کلسیم در بدن هستند که با مصرف ماهی، شیر و لبنیات فراوان باید آن را جبران کرد.

بررسی‌ها نشان می‌دهند کمبود کلسیم زندگی زنان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث تحریک "سیستم عصبی" در آن ها می‌شود و "پرخاشگری" را نیز به دنبال خواهد داشت.

گفتنی است نوشیدن روزانه دو لیوان شیر و مصرف "قرص زینک و فولیک اسید" برای زنان به ویژه بعد از 30 سالگی ضروری است و باید آن را جدی بگیرند.

نتایج مطالعات نشان می‌دهند مصرف نکردن مداوم آهن و یا "کلسیم د"در زنان باعث رشد روند پیری در آن ها می‌شود و طول عمر زنان را کاهش می دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha