دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱
کد خبر: 112436

رییس جامعه پزشکان متخصصین داخلی ایران از برگزاری بیست و پنجمین کنگره متخصصین داخلی کشور در روز سه شنبه 30 اردیبشهت ماه سال جاری خبر داد و گفت: در این کنگره به بررسی ماده 616 قانون مجازات اسلامی و مجازات اسلامی، زندان برای پزشکان پرداخته می‌شود.

سلامت نیوز: رییس جامعه پزشکان متخصصین داخلی ایران از برگزاری بیست و پنجمین کنگره متخصصین داخلی کشور در روز سه شنبه 30 اردیبشهت ماه سال جاری خبر داد و گفت: در این کنگره به بررسی ماده 616 قانون مجازات اسلامی و مجازات اسلامی، زندان برای پزشکان پرداخته می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر ایرج خسرونیا  با اشاره به اینکه هدف از این برگزاری این کنگره بروز رسانی دانش پزشکان است، گفت: بیست و پنجمین کنگره متخصصین داخلی کشور با حضور بیش از 1500 نفر از پزشکان متخصص در رشته‌های مختلف از روز 30 اردیبهشت ماه سال جاری با حضور رییس سازمان نظام پزشکی کشور برگزار می شود.

وی به مهمترین محورهای کنگره اشاره کرد و گفت: بررسی مهمترین چالش‌های حوزه سلامت و جامعه پزشکی و مردم و بررسی وضعیت انواع سرطان‌ها در کشور و آینده این بیماری‌ها است.

خسرونیا بیان کرد: بررسی مهمترین مسایل و مشکلات مربوط به قلب و عروق و پیشرفت‌های درمانی مرتبط با بیماری‌های گوارشی، اعصاب و روان، دیابت و سندروم متابولیک، خون و سرطان از مهمترین موضوعات مورد بحث در این همایش است.

رییس جامعه پزشکان داخلی کشور در ادامه از تعرفه پایین پزشکان انتقاد کرد و افزود: در این کنگره به بررسی ماده 616 قانون مجازات اسلامی و مجازات اسلامی، زندان برای پزشکان پرداخته می شود که چرا این بند در رابطه با پزشکان غیر منصفانه است و در هیچ جای دنیا این قانون وضع نشده است.

وی در پایان با اشاره اینکه امتیاز این کنگره 17.25 است، اظهار کرد: این کنگره فردا از ساعت 8 صبح در مرکز همایش‌های رازی واقع در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha