رئیس سازمان نظام پزشکی گفت:در حال حاضر در حوزه ویزیت هتلینگ حدود30 درصد رشد تعرفه داشته‌ایم که بر اساس نظر شورای عالی بیمه و سازمان نظام پزشکی بوده است.

افزایش ۳۰ درصدی ویزیت و خدمات بیمارستانی در بخش خصوصی/جامعه پزشکی تعرفه‌ها را رعایت کنند

سلامت نیوز: رئیس سازمان نظام پزشکی گفت:در حال حاضر در حوزه ویزیت هتلینگ حدود30 درصد رشد تعرفه داشته‌ایم که بر اساس نظر شورای عالی بیمه و سازمان نظام پزشکی بوده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، علیرضا زالی در حاشیه بیست و پنجمین کنگره جامعه متخصصان داخلی گفت: اگر کتاب تعرفه 84 اعمال شود علاوه بر اینکه دیدگاه علمی انجام می‌شود عدالت بین رشته‌ای هم رعایت خواهد شد چرا که در این کتاب به سختی اعمال جراحی، پیچیدگی و میزان مهارت بالینی در تعرفه‌گذاری توجه شده است.

وی افزود: نظام تعرفه‌گذاری نیازمند جلب نظر کارشناسی انجمن‌ها است.

وی با اشاره به افزایش 44 درصدی تعرفه پزشکی در بخش دولتی افزود: سازمان‌های بیمه‌گر افزایش تعرفه را پذیرفته‌اند بنابراین بار مالی چندان زیادی بر مردم وارد نمی‌شود. در تلاشیم در بحث تعرفه‌گذاری نقش بیشتری را برای بیمه‌های تکمیلی در نظر بگیریم.

وی گفت: در حال حاضر در حوزه ویزیت هتلینگ حدود30 درصد رشد تعرفه داشته‌ایم که بر اساس نظر شورای عالی بیمه و سازمان نظام پزشکی بوده است.

رئیس سازمان نظام پزشکی خواستار رعایت تعرفه‌ها توسط جامعه پزشکی شد.

وی گفت: چون در طول سال انواع مداخلات تعرفه‌ای را شاهد خواهیم بود همکاران ما با نگاه ایثارگرانه این تعرفه را اجرا کنند. سال جاری با کمک وزارت رفاه، بهداشت و سازمان‌های بیمه‌گر پیوست نظارتی در راستای اجرای تعرفه‌های بخش خصوصی اجرا خواهد شد که برای اجرای این پیوست رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی در استان‌ها نقش جدیدی را ایفا خواهد  کرد.

زالی با بیان این نکته که در خصوص تعرفه‌ها مکانیزم‌های نظارتی وجود دارد، خاطر نشان کرد: مهمترین بحث مکانیزم ثبت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha