سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۵
کد خبر: 112540

کار‌شناسان لیستی از غذاهای کم کالری را به افرادی که خواهان لاغری هستند، توصیه می‌کنند که می‌توانند در طول روز به میزان زیاد بخورند بدون اینکه نگران چاقی و افزایش وزن خود باشند.

سلامت نیوز: کار‌شناسان لیستی از غذاهای کم کالری را به افرادی که خواهان لاغری هستند، توصیه می‌کنند که می‌توانند در طول روز به میزان زیاد بخورند بدون اینکه نگران چاقی و افزایش وزن خود باشند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه آرمان، از جمله این خوراکی‌ها سوپ سبزیجات و یا سوپ لوبیا می‌باشد که حاوی مواد غذایی کم کالری است. بررسی‌ها نشان می‌دهند، از جمله مواد غذایی کم کالری دیگر، ذرت بو داده شده یا‌‌ همان پاپ کورن است به شرطی که دارای مقادیر بالای نمک نباشد و می‌تواند به عنوان یک میان وعده مقوی مورد استفاه قرار بگیرد.

از جمله مواد خوراکی دیگر که منشأ سبزیجات دارد کرفس است که خوردن آن به عنوان یک میان وعده سالم در طول روز به افراد توصیه می‌شود. افراد می‌توانند کرفس را به همراه سایر مخلفات همانند کرهٔ بادام زمینی، روغن زیتون و یا پنیر خامه‌ای مصرف نمایند بدون نگرانی از بابت اینکه وزن آنها زیاد شود.

پژوهشگران مصرف سالاد میوه به‌ویژه به صورت یخ‌زده را به افراد توصیه می‌کنند زیرا علاوه بر احساس سیری و تأمین آب‌رسانی به بدن سبب کاهش تمایل آنها به مصرف تنقلات می‌گردد.

آخرین مادهٔ غذایی که در طول روز می‌توان به دفعات آن را مصرف نمود هویج است که علاوه بر تأمین ویتامین‌های ضروری بدن سبب جلوگیری از چاقی در افراد می‌گردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha