مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بالغ بر 4 میلیون نفر برای دریافت دفترچه بیمه سلامت همگانی ثبت نام کرده‌اند که از نخستین روز خرداد صدور دفاتر آغاز خواهد شد ضمن اینکه برای تحویل دفاتر به بیمه شدگان به آنها پیامک ارسال می‌شود.

سلامت نیوز: مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بالغ بر 4 میلیون نفر برای دریافت دفترچه بیمه سلامت همگانی ثبت نام کرده‌اند که از نخستین روز خرداد صدور دفاتر آغاز خواهد شد ضمن اینکه برای تحویل دفاتر به بیمه شدگان به آنها پیامک ارسال می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، انوشیروان محسنی بندپی اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار بالغ بر چهار میلیون نفر در قالب یک میلیون و 680 هزار خانوار در طرح بیمه سلامت همگانی ثبت نام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در طرح بیمه سلامت همگانی تهرانی‌ها با 697 هزار و 800 نفر در قالب 320 هزار خانوار بیشترین تعداد ثبت نام کنندگان را به خود اختصاص داده‌اند.

محسنی بندپی گفت: عملیات صدور دفترچه‌های بیمه همگانی از پنجشنبه، اول خردادماه آغاز می‌شود و دفاتر بیمه برای افرادی که متقاضی بوده‌اند و هیچ گونه دفترچه‌ای ندارند، صادر خواهد شد.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران بیان داشت: دفاتر بیمه به صورت استانی و منطقه‌ای صادر خواهد شد و پیش بینی می‌شود در یک باره زمانی تمامی دفاتر صادر شود.

وی بیان داشت: تمام خدمات درمانی تحت پوشش بیمه‌های سلامت قرار می‌گیرد ضمن اینکه برای تحویل دفاتر به بیمه شدگان به آنها پیامک داده می‌شود.

 بر اساس آمار استان تهران با 697 هزار و 800 نفر در قالب 320 هزار خانوار- استان‌های خراسان رضوی با 1390 هزار و 52 متقاضی در قالب 162 هزار و 400 خانوار و آذربایجان غربی با ثبت نام 290 هزار و 700 متقاضی در قالب 114 هزار و 718 خانوار در جایگاه دوم و سوم ثبت‌نام کنندگان طرح بیمه سلامت همگانی قرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha