اجرایی شدن طرح حمایت از بیماران صعب العلاج، خاص و نیازمند به نیمه دوم خرداد موکول شد. چندی پیش خبرها حکایت از آن داشت که بسته حمایتی از بیماران صعب العلاج اواخر اردیبهشت اجرایی می شود.

سلامت نیوز: اجرایی شدن طرح حمایت از بیماران صعب العلاج، خاص و نیازمند به نیمه دوم خرداد موکول شد. چندی پیش خبرها حکایت از آن داشت که بسته حمایتی از بیماران صعب العلاج اواخر اردیبهشت اجرایی می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه خراسان، معاون اجرایی معاونت درمان وزارت بهداشت در این باره گفت: طرح حمایت از بیماران صعب العلاج، خاص و نیازمند از ۱۵خرداد ماه اجرا می شود.

دکتر علی شهرامی با اشاره به اجرای طرح ارتقای کیفیت ویزیت و خدمات سرپایی کلینیک ویژه دولتی از ۱۵ خرداد ادامه داد: اجرای این بسته های حمایتی به گونه ای برنامه ریزی شده که مشکلی برای بیمارستان ها ایجاد نشود از این رو این بسته ها با صدور نامه رسمی دانشگاه ها اجرا می شود تا به درستی انجام شود.

وی با اظهار رضایت از نحوه اجرایی شدن این بسته های حمایتی ادامه داد: در طرح کاهش هزینه ها، به استقرار بالای 80 درصد دست پیدا کرده ایم که ایرادهای این بسته حمایتی فقط در زنجیره های ارجاع در حال اصلاح است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha