مدیرکل محیط زیست استان تهران گفت: بزودی اسامی هشت بیمارستان دولتی شهر تهران که نکات زیست محیطی را در سیستم شبکه فاضلاب و جمع آوری زباله های بیمارستانی رعایت نکرده اند، معرفی می شود.

سلامت نیوز: مدیرکل محیط زیست استان تهران گفت: بزودی اسامی هشت بیمارستان دولتی شهر تهران که نکات زیست محیطی را در سیستم شبکه فاضلاب و جمع آوری زباله های بیمارستانی رعایت نکرده اند، معرفی می شود.

محمدهادی حیدرزاده روز پنجشنبه در حاشیه مراسم کوهپیمایی و جمع آوری پسماندها به مناسبت هفته روابط عمومی در مجموعه تفریحی ورزشی توچال به ایرنا گفت: هشت بیمارستان دولتی مستقر در شهر تهران نسبت به برنامه زمان بندی تعیین شده برای اصلاح شبکه فاضلاب و ساماندهی پسماندهای بیمارستانی خود اقدامات لازم را انجام نداده اند.

این مقام مسوول در ادامه اظهار کرد: بیمارستان های دولتی باید با عملکرد مثبت خود الگویی برای بیمارستان های خصوصی باشند.

وی با بیان این که تمام این بیمارستان ها در مراجع قضایی پرونده دارند، گفت: اسامی این بیمارستانها به همراه آخرین مراحل اجرایی در مراجع قضایی و همچنین اقدامات سایر بیمارستان ها در هفته آینده به صورت رسمی اعلام می شود.

حیدرزاده با اشاره به تاکید دولت بر افزایش سطح سلامت جامعه با اظهار امیدواری گفت: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر روند اصلاح وضعیت شبکه فاضلاب و پسماندهای بیمارستانی نظارت بیشتری داشته باشند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با تاکید براینکه مراجع قضایی باید در مورد تخلف هشت بیمارستان خاطی حکم صادر کنند، گفت: با توجه به گزینه های مختلف با گمانه زنی این احتمال وجود دارد که برای این بیمارستان ها حکم ممنوعیت پذیرش بیمار صادر شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha