مدیرکل آسیبهای اجتماعی سازمان بهزیستی از افزایش بودجه مربوط به آسیب ها در سال جاری خبر داد و گفت: وزارت رفاه قول داده بودجه آسیب های اجتماعی را در سال جاری افزایش دهد.

سلامت نیوز: مدیرکل آسیبهای اجتماعی سازمان بهزیستی از افزایش بودجه مربوط به آسیب ها در سال جاری خبر داد و گفت: وزارت رفاه قول داده بودجه آسیب های اجتماعی را در سال جاری افزایش دهد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر،در مورد بودجه مربوط به آسیبهای اجتماعی سازمان بهزیستی اظهار داشت: هنوز بودجه و اعتبارات تخصیص داده شده به سازمان بهزیستی پرداخت نشده و مبلغی را به صورت علی الحساب دریافت کرده ایم، اما در مجموع میزان بودجه کلی هنوز مشخص نشده است.

وی تاکید کرد: مدیرکل آسیب های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش اعتبارات مربوط به آسیب های اجتماعی خبر داده و عنوان کرد که در آینده میزان دقیق افزایش بودجه مشخص می شود.

مدیرکل آسیب های اجتماعی سازمان بهزیستی تاکید کرد: مسئولان وزارت رفاه قول دادند که در بخش کودکان خیابانی و ساماندهی و آموزش آنها بودجه بیشتری برای ما در نظر بگیرند و ما نیز به تبع آن اقدامات ویژه ای را برای این افراد انجام خواهیم داد.

نصر بیان کرد: چنانچه بودجه مربوط به آسیبهای مختلف طلاق، کودکان خیابانی، کودک آزاری، دختران فراری و.. کاهش پیدا کند، در این صورت نمی توانیم اقدامات موثری در مورد ارائه خدمات و ساماندهی این افراد انجام دهیم.

به گفته مدیرکل آسیبهای اجتماعی سازمان بهزیستی، در سال جاری برای حمایت و آموزش کودکان خیابانی و خانواده های آنها طرحی در دست داریم که با تخصیص اعتبارات لازم نسبت به اجرای آن اقدام خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha