الان چند ماه است که مقامات رسمی در وزارتخانه های بهداشت، نفت و سازمان حفاظت محیط زیست می گویند که به دستور مسوولانی در دولت قبل، بنزین آلوده پتروشیمی در کل کشور توزیع شده و عده زیادی دچار آسیب های جسمانی ناشی از آن بنزین خطرناک شدند ولی کسی با متهمان این پرونده برخورد نکرده است.

عملیات دستگیری توزیع کنندگان بنزین آلوده کی شروع می شود؟!

سلامت نیوز: الان چند ماه است که مقامات رسمی در وزارتخانه های بهداشت، نفت و سازمان حفاظت محیط زیست می گویند که به دستور مسوولانی در دولت قبل، بنزین آلوده پتروشیمی در کل کشور توزیع شده و عده زیادی دچار آسیب های جسمانی ناشی از آن بنزین خطرناک شدند ولی کسی با متهمان این پرونده برخورد نکرده است.

عصرایران نوشت: 1 - چند جوان که دقایقی رقصیده و فیلم رقص شان را در فضای مجازی منتشر کرده بودند، ظرف 6 ساعت توسط نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر شدند و به سرعت، پشت به دوربین همانند قاچاقچیان مواد مخدر در تلویزیون ملی علیه خود مصاحبه کردند.

2 - الان چند ماه است که مقامات رسمی در وزارتخانه های بهداشت، نفت و سازمان حفاظت محیط زیست می گویند که به دستور مسوولانی در دولت قبل، بنزین آلوده پتروشیمی در کل کشور توزیع شده و عده زیادی دچار آسیب های جسمانی ناشی از آن بنزین خطرناک شدند ولی کسی با متهمان این پرونده برخورد نکرده است.
حال عملیات 6 ساعته برای دستگیری خاطیان توزیع بنزین آلوده کی شروع می شود و کی پشت به دوربین درباره کارهایشان توضیح خواهند داد؟ خدا می داند!

3 - علی علیه السلام یکی از علل ناکامی حکومت ها را " "تضییع الاصول والتمسك بالفروع" می دانند، یعنی کارهای مهم را رها کردن و چسبیدن به امور فرعی.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha