آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۳ گروه پزشکی در روزهای ۲۲ و ۲۳ خرداد برگزار می‌شود. کارت ورود به جلسه نیز فقط به صورت اینترنتی، ۱۷ تا ۲۱ خرداد از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی توزیع می‌شود.

سلامت نیوز: آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۳ گروه پزشکی در روزهای ۲۲ و ۲۳ خرداد برگزار می‌شود. کارت ورود به جلسه نیز فقط به صورت اینترنتی، ۱۷ تا ۲۱ خرداد از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی توزیع می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، آزمون به تفکیک نوبت صبح و عصر برگزار می شود که آزمونهای نوبت صبح رأس ساعت 9 صبح و نوبت عصر رأس ساعت 15 شروع و به مدت 160 دقیقه ادامه خواهد داشت.

ظرفیت پذیرش دانشگاههای پذیرنده دانشجو برای انتخاب رشته محل تحصیل در تاریخ 17 خرداد از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد.

داوطلبان باید نسبت به انتخاب رشته محل تحصیل مقطع کارشناسی ارشد خود بر اساس جدول ظرفیت پذیرش اقدام کنند. حداکثر تعداد دانشگاههای انتخابی بر اساس تعداد دانشگاه پذیرنده و ظرفیت مورد پذیرش آنها در رشته امتحانی مربوطه است.

مهلت انتخاب رشته محل تحصیل از تاریخ 17 تا 21 خرداد 93 تا قبل از برگزاری آزمون و دریافت کارت است و این تاریخ به هیچ عنوان قابل تمدید نیست.

کارت آزمون و برگه راهنما فقط به صورت اینترنتی قابل دریافت است و از طرق دیگر توزیع نخواهد شد، لذا داوطلبان پس از مطالعه برگه راهنما باید ابتدا دانشگاه های محل تحصیل را بر اساس علاقه و شرایط شخصی خود انتخاب و سپس نسبت به ثبت نهایی آن اقدام کنند.

پس از ثبت نهایی اولویت های انتخابی، کارت ورود به جلسه فقط به صورت اینترنتی در تاریخ های 17 تا 21 خرداد (قبل از برگزاری آزمون) از طریق سایت مرکز سنجش با وارد کردن کد رهگیری قابل دریافت و پرینت است.

افرادی که در آزمون کارشناسی ارشد سال 93 وزارت بهداشت (آزمون جاری) در یکی از دانشگاه های پذیرنده اعلام شده (به غیر از شعبه های بین الملل) پذیرفته شده ولی در دانشگاه ثبت نام نکرده اند یا پس از ثبت نام انصراف دهند، مجاز به شرکت در آزمون سال 94 نخواهند بود.

از همین رو تأکید می شود داوطلبان در انتخاب اولویت های محل تحصیل دقت لازم کنند.

داوطلبانی که موفق به ارسال کامل مدارک خود (مدرک نشان‌دهنده : سابقه کار برای رشته های اعلام شده، وضعیت تحصیلی، طرح نیروی انسانی) نشده اند می توانند مدارک را از تاریخ 24 تا 26 خرداد به آدرس اینترنتی sanjeshp.ir ارسال کنند.

پس از این تاریخ به هیچ موردی ترتیب اثر داده نخواهد شد و طبق ضوابط مندرج در دفترچه راهنما با این افراد رفتار خواهد شد.

این افراد شامل گروههای زیر هستند: 1)فارغ التحصیلان (قبل از تاریخ 24 بهمن 91) رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری، اتاق عمل، هوشبری، رادیولوژی، علوم آزمایشگاهی، فوریت های پزشکی، پرستاری دندانپزشکی و بهداشت دهان ملزم به ارائه پایان یا معافیت از طرح هستند.

2)مدارک مربوط به فراغت از تحصیل یا ترم آخر نشان دهنده رشته تحصیلی و معدل باشد(مدارک فاقد مهر و امضا، فاقد اعتبار است)

3)سوابق کاری دو رشته پرستاری مراقبتهای ویژه و پرستاری مراقبتهای ویژه نوزادان.

4)مدارکی که قبلاً ارسال شده و فاقد مهر و امضا باشد.

داوطلبان جهت تکمیل مدارک باید مبلغ 525 هزار ریال پرداخت کنند.

داوطلبان متقاضی تحصیل در رشته های مورد پذیرش دانشگاه شاهد باید قبل از انتخاب این دانشگاه به آدرس پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور مراجعه کرده و پس از اطلاع از شرایط آن نسبت به انتخاب خود اقدام کنند.

داوطلبان متقاضی ادامه تحصیل در شعب بین الملل دانشگاه های علوم پزشکی پیش از انتخاب این دانشگاه ها، مفاد بند 13 و شرایط اختصاصی دفترچه راهنمای ثبت نام را به دقت مطالعه کرده و سپس اقدام به انتخاب این شعب کنند.

در صورت عدم تشکیل دوره به علت به حد نصاب نرسیدن تعداد ثبت نام شوندگان و اعلام انحلال توسط دانشگاه، پذیرش این افراد در آزمون سال 93 قابل تعمیم برای سال آتی نخواهد بود،ولی می‌توانند بر اساس ضوابط مربوطه در آزمون سال 94 شرکت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سهراب ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
    11 0
    با عرض سلام خدمت شما خواهشمندم من را راهنمایی فرمایید کارشناس فوریت در ارشد بزشکی در چه رشته هایی میتواند شرکت کند خواهشمندم با تشکر